دانلود مقاله و خرید ترجمه:تاثیرات اجتماعی جشنواره های موسیقی: آیا فرهنگ روی برخورد افراد محلی با رویدادها در صربستان و مجارستان اثر میگذارد؟
دانلود بهترین مقالات isi همراه با ترجمه فارسی

کارابرن عزیز، مقالات سایت ( همگی جزو مقالات isi می باشند) بالاترین کیفیت ترجمه را دارند، ترجمه آنها کامل و دقیق می باشد (حتی محتوای جداول و شکل های نیز ترجمه شده اند) و از بهترین مجلات isi مانند IEEE، Sciencedirect، Springer، Emerald و ... انتخاب گردیده اند.

ورود اعضا
توجه توجه توجه !!!!
تمامی مقالات ترجمه شده ، انگلیسی و کتاب های این سایت با دقت تمام انتخاب شده اند. در انتخاب مقالات و کتاب ها پارامترهای جدید بودن، پر جستجو بودن، درخواست کاربران ، تعداد صفحات و ... لحاظ گردیده است. سعی بر این بوده بهترین مقالات در هر زمینه انتخاب و در اختیار شما کاربران عزیز قرار گیرد. ضمانت ما، کیفیت ماست.
نرم افزار winrar

از نرم افزار winrar برای باز کردن فایل های فشرده استفاده می شود. برای دانلود آن بر روی لینک زیر کلیک کنید
دانلود

پیشنهادات ویژه
پکیج ویژه مقالات محاسبات ابری
پکیج ویژه مقالات زنجیره تامین
پیوندهای کاربردی
پیوندهای مرتبط
مقالات ترجمه شده مدیریت توریسم
  • تاثیرات اجتماعی جشنواره های موسیقی: آیا فرهنگ روی برخورد افراد محلی با رویدادها در صربستان و مجارستان اثر میگذارد؟

    سال انتشار:

    2017


    ترجمه فارسی عنوان مقاله:

    تاثیرات اجتماعی جشنواره های موسیقی: آیا فرهنگ روی برخورد افراد محلی با رویدادها در صربستان و مجارستان اثر میگذارد؟


    عنوان انگلیسی مقاله:

    Social impacts of music festivals: Does culture impact locals attitude toward events in Serbia and Hungary?


    منبع:

    Sciencedirect - Elsevier - Tourism Management 63 (2017) 42-53


    نویسنده:

    anja Pavlukovic, Tanja Armenski, Juan Miguel Alcantara-Pilar


    چکیده انگلیسی:

    There is growing interest among academics in examining the impacts of festivals on host communities. This paper constitutes novel research in that it applies the Festival Social Impact Attitude Scale (FSIAS) to two large-scale music festivals of Exit (Serbia) and Sziget (Hungary). Furthermore, it explores the moderating effect of Hofstedes national cultural dimensions on residents perception of the impacts of these festivals on their communities. The study identifies the underlying dimensions of their social impacts and reveals how the cultural dimensions of the two different nations relate to resident perception of the impacts of the festivals. The results reveal a six-factorial substructure that represents two main (positive and negative) dimensions of large-scale music festivals and suggests that national culture significantly influences local perception of festival impacts on communities. The study concludes with the theoretical and practical implications of the study and advances future lines of research.
    Keywords: FSIAS | Hofstedes dimensions | Large-scale music festival | Social impact | Serbia | Hungary


    چکیده فارسی:

    علاقه رو به رشدی دربین مجامع علمی به بررسی تاثیرات جشنواره ها روی جوامع وجود دارد. این مقاله شامل تحقیقی نوین است که در آن از مقیاس برخورد با اثر اجتماعی (FSIAS) برای دو جشنواره مقیاس – بزرگ موسیقی اکسیت (صربستان) و زیگت (مجارستان) استفاده شده است. به علاوه، این مقاله تاثیر واسطه ای ابعاد فرهنگی و ملی هافستد را روی برداشت ساکنان از تاثیرات این جشنواره ها روی جوامع آنها بررسی می کند. این مطالعه ابعاد تاثیرات اجتماعی آنها را شناسایی کرده و آشکار می کند که چگونه ابعاد فرهنگی این دو کشور مختلف به برداشت ساکنان از تاثیرات جشنواره ها مرتبط می شود. نتایج یک زیرساختار شش عاملی را آشکار می کنند که نشانگر دو بُعد اصلی (مثبت و منفی) جشنواره های موسیقی مقیاس – بزرگ هستند و بیان می کند که فرهنگ ملی به صورت قابل توجهی بر برداشت افراد محلی از تاثیرات این جشنواره ها روی جوامع اثر می گذارد. این مطالعه با دلالت های تئوریکی و عملی نتیجه گیری می کند و خطوططط تحقیقاتی آتی را طرح می کند.
    کلیدواژه ها: FSIAS | ابعاد هافستد | جشنواره موسیقی مقیاس – بزرگ | تاثیر اجتماعی | صربستان | مجارستان


    سطح: متوسط
    تعداد صفحات فایل pdf انگلیسی: 12
    تعداد صفحات فایل doc فارسی: 40

    وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول: به صورت کامل ترجمه شده است

    وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول: به صورت کامل ترجمه شده است

    حجم فایل: 414 کیلوبایت


    قیمت: 36000 تومان  32400 تومان(10% تخفیف)


    توضیحات اضافی:




تعداد نظرات : 0

الزامی
الزامی
الزامی
مدیریت-توریسم
موضوعات
footer