دانلود مقاله و خرید ترجمه:مدل برنامه ریزی خطی  صحیح مختلط برای بهینه سازی فعالیت های لجستیک معکوس  پایان عمر وسایل نقلیه در ترکیه
بلافاصله پس از پرداخت دانلود کنید

کارابرن عزیز، مقالات سایت ( همگی جزو مقالات isi می باشند) بالاترین کیفیت ترجمه را دارند، ترجمه آنها کامل و دقیق می باشد (حتی محتوای جداول و شکل های نیز ترجمه شده اند) و از بهترین مجلات isi مانند IEEE، Sciencedirect، Springer، Emerald و ... انتخاب گردیده اند.

ورود اعضا
توجه توجه توجه !!!!
تمامی مقالات ترجمه شده ، انگلیسی و کتاب های این سایت با دقت تمام انتخاب شده اند. در انتخاب مقالات و کتاب ها پارامترهای جدید بودن، پر جستجو بودن، درخواست کاربران ، تعداد صفحات و ... لحاظ گردیده است. سعی بر این بوده بهترین مقالات در هر زمینه انتخاب و در اختیار شما کاربران عزیز قرار گیرد. ضمانت ما، کیفیت ماست.
نرم افزار winrar

از نرم افزار winrar برای باز کردن فایل های فشرده استفاده می شود. برای دانلود آن بر روی لینک زیر کلیک کنید
دانلود

پیشنهادات ویژه
پکیج ویژه مقالات محاسبات ابری
پکیج ویژه مقالات زنجیره تامین
پیوندهای کاربردی
پیوندهای مرتبط
مقالات ترجمه شده مدیریت حمل و نقل
  • مدل برنامه ریزی خطی صحیح مختلط برای بهینه سازی فعالیت های لجستیک معکوس پایان عمر وسایل نقلیه در ترکیه

    سال انتشار:

    2016


    ترجمه فارسی عنوان مقاله:

    مدل برنامه ریزی خطی صحیح مختلط برای بهینه سازی فعالیت های لجستیک معکوس پایان عمر وسایل نقلیه در ترکیه


    عنوان انگلیسی مقاله:

    A mixed integer linear programming model to optimize reverse logistics activities of end-of-life vehicles in Turkey


    منبع:

    Sciencedirect - Elsevier - Journal of Cleaner Production 112 (2016) 2101-2113


    نویسنده:

    Eray Demirel a, Neslihan Demirel, Hadi Gokçen


    چکیده انگلیسی:

    There are legislations encumbering manufacturers to incorporate environmental factors into their decisions in several industries. Automotive is one of these sectors and in many countries, particularly in those who are a member of the European Union, there are regulations to guarantee the recycling of endof-life vehicles (ELVs). In Turkey, recovery of ELVs is regulated with Regulation About Controlling of ELVs which was issued by the Turkish Republic Ministry of Environment and Forestry in Official Gazette in 2009. Manufacturers are responsible for free take-back of ELVs from end-users, depolluting, dismantling, shredding and recycling of ELVs. In this paper, in order to comply with related regulations and manage the recovery of ELVs efficiently, we presented a mixed integer linear programming (MILP) model for network design including the different actors taking part in ELV recovery system. The proposed framework is justified by a real case performed in Ankara, the capital and second largest city of Turkey. We also presented a modeling approach for the projection of car ownership and number of ELVs and generated scenario analyzes based on the long-term average developments in the number of ELVs. The case study and analyzes provided important insights on how logistics network behave over time. The results demonstrated that the number of facilities to be located and the system cost increase while the number of ELVs are getting higher in the future.
    Keywords: ELVs | Network design | Recycling | Projection | Turkey


    چکیده فارسی:

    مصوباتی برای تولید کنندگان به منظور ادغام فاکتورهای محیطی در زمینه ی تصمیم گیری های آنها در صنایع مختلف وجود دارد . خودرو (وسایل نقلیه ی خودکار ) نام یکی از این بخش هاست و در بسیاری از کشورها، به ویژه درکشورهایی که عضو اتحادیه اروپا هستند، مقرراتی برای تضمین بازیافت پایان عمر وسایل نقلیه (ELVs) وجود دارد . در ترکیه، بهبود ELVs با مقررات مربوط به کنترل ELVsتنظیم میشود که توسط وزارت جمهوری محیط زیست ترکیه و جنگلداری در روزنامه رسمی درسال ۲۰۰۹ صادر شد . تولید کنندگان مسئول قبول مرجوعی های ELVs از کاربران نهایی وسپس بازیافت انها هستند . ما در این مقاله، به منظور تطابق با مقررات مرتبط و مدیریت موثربهبود ELVs مدل برنامه ریزی خطی عدد صحیح مختلط را(MILP) برای طراحی شبکه از جمله فاکتورهای مختلف درگیر در سیستم بازیابی ELV را ارائه میکنیم . چارچوب پیشنهادی , یک مورد واقعی در آنکارا، پایتخت و دومین شهر ترکیه انجام می شود.ما همچنین یک روش مدل سازی را برای طرح ریزی مالکیت خودرو و تعداد ELVs ارائه شده وسناریو تولید تجزیه و تحلیل شده بر اساس تحولات میانگین بلند مدت در تعداد ELVs مطرح میکنیم .مطالعه موردی و تجزیه و تحلیل های انجام شده , بینش های مهمی را در زمینه ی نحوه ی عملکرد شبکه ی لجستیک در طول زمان ارائه میکند .نتایج نشان داد که تعدادی از امکانات وجود دارد و هزینه های سیستم افزایش میابد در حالی که تعداد ELVs دراینده افزایش خواهد یافت .
    کلید واژه ها: ELVs | طراحی شبکه | بازیافت | پروجکشن | ترکیه


    سطح: متوسط
    تعداد صفحات فایل pdf انگلیسی: 13
    تعداد صفحات فایل doc فارسی: 41

    وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول: به صورت کامل ترجمه شده است

    وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول: به صورت کامل ترجمه شده است

    حجم فایل: 2014 کیلوبایت


    قیمت: 37000 تومان  33300 تومان(10% تخفیف)


    توضیحات اضافی:




تعداد نظرات : 0

الزامی
الزامی
الزامی
مدیریت-حمل-و-نقل
موضوعات
footer