دانلود مقاله و خرید ترجمه:سبک های رهبری در گروههای چند فرهنگی: آمریکایی ها و شرق آسیایی ها با هم کار می کنند
بلافاصله پس از پرداخت دانلود کنید

کارابرن عزیز، مقالات سایت ( همگی جزو مقالات isi می باشند) بالاترین کیفیت ترجمه را دارند، ترجمه آنها کامل و دقیق می باشد (حتی محتوای جداول و شکل های نیز ترجمه شده اند) و از بهترین مجلات isi مانند IEEE، Sciencedirect، Springer، Emerald و ... انتخاب گردیده اند.

ورود اعضا
توجه توجه توجه !!!!
تمامی مقالات ترجمه شده ، انگلیسی و کتاب های این سایت با دقت تمام انتخاب شده اند. در انتخاب مقالات و کتاب ها پارامترهای جدید بودن، پر جستجو بودن، درخواست کاربران ، تعداد صفحات و ... لحاظ گردیده است. سعی بر این بوده بهترین مقالات در هر زمینه انتخاب و در اختیار شما کاربران عزیز قرار گیرد. ضمانت ما، کیفیت ماست.
نرم افزار winrar

از نرم افزار winrar برای باز کردن فایل های فشرده استفاده می شود. برای دانلود آن بر روی لینک زیر کلیک کنید
دانلود

پیشنهادات ویژه
پکیج ویژه مقالات محاسبات ابری
پکیج ویژه مقالات زنجیره تامین
پیوندهای کاربردی
پیوندهای مرتبط
مقالات ترجمه شده مدیریت بازرگانی
  • سبک های رهبری در گروههای چند فرهنگی: آمریکایی ها و شرق آسیایی ها با هم کار می کنند

    سال انتشار:

    2014


    ترجمه فارسی عنوان مقاله:

    سبک های رهبری در گروههای چند فرهنگی: آمریکایی ها و شرق آسیایی ها با هم کار می کنند


    عنوان انگلیسی مقاله:

    Leadership Styles in Multicultural Groups: Americans and East Asians Working Together


    منبع:

    International Journal of Business Communication 2014, Vol. 51(1) 72–92


    نویسنده:

    Jolanta Aritz and Robyn C. Walker


    چکیده انگلیسی:

    The global economy has created new realities for businesses, and the need for understanding differing communication practices and cultural values is greater than ever, particularly with regard to the surging economies in the East. Working in multicultural work groups is a new workplace reality that has created a greater need to understand how to lead these groups to maximize the quality and effectiveness of multicultural group work. Cultural differences exist regarding the importance and value of leadership. Still, much remains to be understood as to the way in which culture influences leadership and organizational processes. To what extent do cultural forces influence the expectations that individuals have for leaders and their behavior, for instance? What principles of leadership and organizational processes transcend cultures? This article is primarily directed to an American audience and uses a discursive leadership approach to provide a better understanding of how different leadership styles affect group member interaction in multicultural groups involving participants from American and East Asian cultures. Our results demonstrate that differing discursive leadership styles can affect the participation and contribution of members and may affect their feelings of inclusion and satisfaction within the group. Our results also provide evidence that particular styles of and approaches to leadership may not be as successful with all cultural groups.
    Keywords: turn-taking | leadership communication | intercultural business communication | multicultural groups


    چکیده فارسی:

    اقتصاد جهانی واقعیت های جدیدی برای کسب و کار ایجاد کرده، و نیاز به درک رویه های ارتباطی و ارزشهای فرهنگی متفاوت نسبت به گذشته بیشتر شده، بخصوص در مورد اقتصادهای در حال رشد شرق. کار در گروههای کاری چند فرهنگی یک واقعیت جدید محیط کار است که نیاز بیشتری به درک نحوه هدایت این گروهها را برای حداکثرسازی کیفیت و اثربخشی کار گروهی چند فرهنگی باعث شده است. تفاوت های فرهنگی بر حسب اهمیت و ارزش رهبری وجود دارد. با این وجود، هنوز چیزهای زیادی برای درک نحوه تاثیرگذاری فرهنگ روی رهبری و فرآیندهای سازمانی وجود دارد. برای نمونه، فرهنگ تا چه حدی می تواند روی انتظاراتی که افراد از رهبران و رفتارشان دارند تاثیر داشته باشد؟ فرهنگ چه تاثیری روی اصول رهبری و فرآیندهای سازمانی دارد؟ این مقاله اولا به مخاطبین آمریکایی می پردازد و از یک رویکرد رهبری استدلالی برای درک بهتر نحوه تاثیرگذاری سبک های متفاوت رهبری روی تعامل گروهی در گروههای چند فرهنگی استفاده می کند که شامل افرادی از فرهنگ های آمریکایی و جنوب شرق آسیاست. نتایج ما نشان می دهند که سبک های مختلف رهبری استدلالی می تواند روی مشارکت و تاثیرگذاری افراد موثر بوده روی احساس آنها از شمول و رضایتمندی در گروه تاثیرگذار باشد. همچنین نتایج ما شواهدی را نشان می دهند که سبک های خاص و روشهای متفاوت رهبری ممکن است در مورد همه گروههای فرهنگی موفق نباشند.
    واژگان کلیدی: نوبت گیری | ارتباط رهبری | ارتباط تجاری بین فرهنگی | گروههای چندفرهنگی


    سطح: متوسط
    تعداد صفحات فایل pdf انگلیسی: 22
    تعداد صفحات فایل doc فارسی: 34

    وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول: به صورت کامل ترجمه شده است

    وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول: به صورت کامل ترجمه شده است

    حجم فایل: 40 کیلوبایت


    قیمت: 28000 تومان  25200 تومان(10% تخفیف)


    توضیحات اضافی:




تعداد نظرات : 0

الزامی
الزامی
الزامی
مدیریت-بازرگانی
موضوعات
footer