دانلود مقاله و خرید ترجمه:تحلیل تأثیرات طراحی هندسی بر سرعت کارکرد وسایل نقلیه در جاده‌های روستایی دوطرفه
دانلود بهترین مقالات isi همراه با ترجمه فارسی

کارابرن عزیز، مقالات سایت ( همگی جزو مقالات isi می باشند) بالاترین کیفیت ترجمه را دارند، ترجمه آنها کامل و دقیق می باشد (حتی محتوای جداول و شکل های نیز ترجمه شده اند) و از بهترین مجلات isi مانند IEEE، Sciencedirect، Springer، Emerald و ... انتخاب گردیده اند.

ورود اعضا
توجه توجه توجه !!!!
تمامی مقالات ترجمه شده ، انگلیسی و کتاب های این سایت با دقت تمام انتخاب شده اند. در انتخاب مقالات و کتاب ها پارامترهای جدید بودن، پر جستجو بودن، درخواست کاربران ، تعداد صفحات و ... لحاظ گردیده است. سعی بر این بوده بهترین مقالات در هر زمینه انتخاب و در اختیار شما کاربران عزیز قرار گیرد. ضمانت ما، کیفیت ماست.
نرم افزار winrar

از نرم افزار winrar برای باز کردن فایل های فشرده استفاده می شود. برای دانلود آن بر روی لینک زیر کلیک کنید
دانلود

پیشنهادات ویژه
پکیج ویژه مقالات محاسبات ابری
پکیج ویژه مقالات زنجیره تامین
پیوندهای کاربردی
پیوندهای مرتبط
مقالات ترجمه شده طراحی شهری
  • تحلیل تأثیرات طراحی هندسی بر سرعت کارکرد وسایل نقلیه در جاده‌های روستایی دوطرفه

    سال انتشار:

    2016


    ترجمه فارسی عنوان مقاله:

    تحلیل تأثیرات طراحی هندسی بر سرعت کارکرد وسایل نقلیه در جاده‌های روستایی دوطرفه


    عنوان انگلیسی مقاله:

    Analysis of Geometric Design Impacts on Vehicle Operating Speed on Two Lane Rural Roads


    منبع:

    Sciencedirect - Elsevier - Procedia Engineering 161 ( 2016 ) 1144 – 1151


    نویسنده:

    A.M.Boroujerdian, E.Seyedabrishami, H.Akbarpour


    چکیده انگلیسی:

    The rural road level of service quality has highly related to the vehicles operating speed. The vehicle operating speed has been generally influenced by geometric design characteristics. Previous studies have constructed various analytical models to measure the effect of miscellaneous geometric design variables on vehicle operating speed. This study investigates the main effect of road slopes and its interaction with other variables in Two-Lane rural roads. The vehicles operating speed in 42 sections of Two-Lane rural roads in north of Iran, a recreation area, has been recorded by video. The obtained films are analysed by image processing and operating speeds are measured by an appropriate software with acceptable precision. The distribution of vehicle speed along tangent sections was analysed and it was found speed had normal distribution. So it had two parameters: mean and variance. The relation between these two parameters and geometric characteristics of tangent sections was studied. The results show that the interaction between vehicle classification (passenger car or heavy vehicle) with slope has been significant parameter. Moreover, the initial speed of vehicle at start of tangent section is a significant parameter. This result demonstrates the effect of previous geometric section on vehicle speed. The proposed models are validated by the standard error of estimate and observation versus estimation graph. The models will help road designer to estimate the average operating speed of vehicles along tangent sections and useful for policy makers to enact policies to control vehicles operating speed. The estimated speed can be helpful for analysis the safety of road concepts such as design consistency.
    Keywords: geometric design | tangent section | slopes | operating speed | vehicle classification


    چکیده فارسی:

    سطح کیفیت خدمات جاده‌های روستایی به‌شدت به‌سرعت وسایل نقلیه فعال در آن‌ها بستگی دارد. سرعت کار خودرو به‌طورکلی تحت تأثیر مشخصات طراحی هندسی قرارگرفته است. مطالعات قبلی مدل‌های تحلیلی مختلفی را برای اندازه‌گیری اثر متغیرهای مختلف طراحی هندسی بر سرعت کار وسایل نقلیه ایجاد کرده است. این مطالعه اثر اصلی شیب‌های جاده و تقابل آن با سایر متغیرها در جاده‌های روستایی دوطرفه را موردبررسی قرار می‌دهد. سرعت کار خودرو در 42 بخش از جاده‌های روستایی دوطرفه در شمال ایران که منطقه‌ای گردشگری است توسط دوربین‌های ویدئویی ضبط‌شده است. ویدیوهای به‌دست‌آمده توسط پردازش تصویر مورد تحلیل قرارگرفته است و سرعت حرکت خودروها توسط نرم‌افزاری با دقت قابل‌قبول اندازه‌گیری شده است. توزیع سرعت خودرو در راستای مماس بر بخش‌ها مورد تحلیل واقع‌شده است و مشخص‌شده است که سرعت دارای توزیع نرمالی بوده است. بنابراین سرعت خودرو دارای دو پارامتر میانگین و واریانس بوده است. رابطه میان این دو پارامتر و مشخصات هندسی بخش‌های مماس موردمطالعه واقع‌شده است. نتایج نشان می‌دهد که تعامل میان دسته‌بندی خودرو (خودرو حمل مسافر یا خودروی سنگین) با شیب، پارامتر قابل‌توجهی بوده است. علاوه بر این، سرعت اولیه خودرو در شروع بخش مماس یک پارامتر بسیار مهم است. این نتیجه نشان‌دهنده اثربخش هندسی قبلی بر سرعت خودرو است. مدل‌های پیشنهادی توسط خطای استاندارد تخمین و مشاهده نسبت به نمودار تخمین مورد اعتبار سنجی قرارگرفته است. این مدل‌ها به طراح جاده در تخمین سرعت متوسط حرکت خودروها در راستای بخش‌های مماس کمک می‌کند و به قانون گذران در تصویب قوانین کنترل سرعت حرکت خودروها کمک می‌کند. این سرعت تخمینی در تحلیل ایمنی مفاهیم جاده همانند سازگاری طراحی سودمند است.
    کلیدواژه‌ها: طراحی هندسی | بخش مماس | شیب‌ها | سرعت حرکت (فعالیت) | دسته‌بندی وسیله نقلیه


    سطح: متوسط
    تعداد صفحات فایل pdf انگلیسی: 8
    تعداد صفحات فایل doc فارسی: 14

    وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول: به صورت کامل ترجمه شده است

    وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول: به صورت کامل ترجمه شده است

    حجم فایل: 306 کیلوبایت


    قیمت: 20000 تومان  18000 تومان(10% تخفیف)


    توضیحات اضافی:




تعداد نظرات : 0

الزامی
الزامی
الزامی
طراحی-شهری
موضوعات
footer