دانلود مقاله و خرید ترجمه:مدیریت ارتباط با مشتری در صنعت بیمه
بلافاصله پس از پرداخت دانلود کنید

کارابرن عزیز، مقالات سایت ( همگی جزو مقالات isi می باشند) بالاترین کیفیت ترجمه را دارند، ترجمه آنها کامل و دقیق می باشد (حتی محتوای جداول و شکل های نیز ترجمه شده اند) و از بهترین مجلات isi مانند IEEE، Sciencedirect، Springer، Emerald و ... انتخاب گردیده اند.

آگهی چاپ مقاله isi
ورود اعضا
توجه توجه توجه !!!!
نرم افزار winrar
پیشنهادات ویژه
پیوندهای کاربردی
پیوندهای مرتبط
مقالات ترجمه شده مدیریت مالی
  • مدیریت ارتباط با مشتری در صنعت بیمه

    سال انتشار:

    2014


    ترجمه فارسی عنوان مقاله:

    مدیریت ارتباط با مشتری در صنعت بیمه


    عنوان انگلیسی مقاله:

    Customer relationship management in the insurance industry


    منبع:

    sciencedirect - elsevier - Procedia Economics and Finance 15 ( 2014 ) 1138 – 1145


    چکیده انگلیسی:

    This paper addresses the implementation of Customer Relationship Management (CRM) in insurance companies. Thus, we reviewed several specialized papers addressing regional and international solutions for customer relationship management. We focus on strategies used in sales management with reference to the standards of customer service and the models used in customer relationship management. The aim of the authors is topresent the benefits resulting from the application of new technologies, thus estimating the pace of change, the new opportunities and the need for flexibility in the relationship with customers. Along with the technological component the human component is also present in order to ensure the successful implementation of CRM. Keywords:Customer Relationship Management, sales management, technology


    چکیده فارسی:

    این مقاله به پیاده سازی مدیریت روابط مشتری در شرکت های بیمه می پردازد. بنابراین ما چندین مقاله ی تخصصی که راهکارهای منطقه ای وبین المللی را در زمینه ی مدیریت روابط مشتری مورد خطاب قرار میدهد را بازنگری ومرور نمودیم.ما استراتژی های بکار رفته در مدیریت فروش باستناد بر استانداردهای خدمات مشتری قرار می دهیم و مدل های استفاده شده در مدیریت روابط مشتری را مورد توجه قرار می دهیم.هدف نویسندگان ارائه ی مزایایی است که از کاربرد تکنولوژی های نوین حاصل گردیده است بنابراین براورد میزان سرعت تغییر،فرصتهای جدید و نیاز برای انعطاف پذیری در روابط با مشتریان می باشد .در راستای عنصر تکنولوژیکی و عنصر انسانی که به منظور تضمین پیاده سازی بصورت موفقیت امیزمیباشد. CRM گزینش و بازنگری گروهی تحت مسئولیت تحقیقات وبازجویی های بازارها در سازمان مالی و تجاری واژگان کلیدی: مدیریت روابط مشتری ،مدیریت فروش ها،تکنولوژی


    سطح: متوسط
    تعداد صفحات فایل pdf انگلیسی: 8
    تعداد صفحات فایل doc فارسی: 14

    حجم فایل: 78 کیلوبایت


    قیمت: 25000 تومان  22500 تومان(10% تخفیف)


    توضیحات اضافی:

    یک مقاله خوب و بسیار پر محتوا در خصوص پیاده سازی مدیریت روابط مشتری در شرکت های بیمه




تعداد نظرات : 0

الزامی
الزامی
الزامی
مدیریت-مالی
موضوعات