دانلود مقاله و خرید ترجمه:مدیریت روابط کارمندان - تحقق مزیت رقابتی با استفاده از فناوری اطلاعات؟
بلافاصله پس از پرداخت دانلود کنید

کارابرن عزیز، مقالات سایت ( همگی جزو مقالات isi می باشند) بالاترین کیفیت ترجمه را دارند، ترجمه آنها کامل و دقیق می باشد (حتی محتوای جداول و شکل های نیز ترجمه شده اند) و از بهترین مجلات isi مانند IEEE، Sciencedirect، Springer، Emerald و ... انتخاب گردیده اند.

آگهی چاپ مقاله isi
ورود اعضا
توجه توجه توجه !!!!
نرم افزار winrar
پیشنهادات ویژه
پیوندهای کاربردی
پیوندهای مرتبط
مقالات ترجمه شده مدیریت بازرگانی
  • مدیریت روابط کارمندان - تحقق مزیت رقابتی با استفاده از فناوری اطلاعات؟

    سال انتشار:

    2013


    ترجمه فارسی عنوان مقاله:

    مدیریت روابط کارمندان - تحقق مزیت رقابتی با استفاده از فناوری اطلاعات؟


    عنوان انگلیسی مقاله:

    Employee relationship management - Realizing competitive advantage through information technology?


    منبع:

    sciencedirect - elsevier - Human Resource Management Review 23 (2013) 93–104


    چکیده انگلیسی:

    Employee relationship management (ERM) constitutes an emerging trend of managing human resources by building and maintaining individualized and mutually valuable relationships with employees based on information technology. However, given the early and still emerging state, there is little knowledge and agreement regarding ERM. Hence, the current paper attempts to clarify the concept and derive research implications. The formation and the strategic, processual and technological components of ERM are derived and discussed based on the Customer Relationship Management (CRM) concept that preceded it. As a result, a first general outline of an interesting and ambitious concept is presented. Based on the outline, major implications for further conceptual elaboration, theoretical foundation and empirical evaluation of ERM are derived to propose directions for future research. Keywords: Employee relationship management Talent relationship management Candidate relationship management Internal relationship marketing Electronic human resource management


    چکیده فارسی:

    مدیریت روابط کارکنان (ERM) ، روند نوظهوری را در رابطه با مدیریت منابع انسانی با ساخت و حفظ روابط فردی و متقابلاً روابط ارزشمند با کارکنان بر مبنای فناوری اطلاعات تشکیل می دهد. اگرچه این روند تازه تأسیس و رو به رشد است ولی با توجه به مدیریت روابط کارکنان، دانش و توافقات کمی در رابطه با مدیریت روابط کارکنان (ERM) موجود می باشد. بنابراین، مقاله پیش رو بر این تلاش استوار است تا مفاهیم و کاربرد این تحقیق را روشن و بیان سازد. اجزای تشکیل دهنده و استراتژیکی، موئلفه های فناوری و فرایندی در مدیریت روابط کارکنان، مشتق شده و بر اساس نظریه مدیریت ارتباط با ارباب رجوع مورد بحث و بررسی قرار گرفته است. به عنوان نتیجه، یک طرح کلی از مفهوم جالب و قابل توجه ارائه می گردد. بر اساس طرح مذکور، پیامدهای عمده برای جزییات مفهومی بیشتر، اساس تئوری و ارزیابی تجربی از مدیریت روابط کارکنان به منظور ارائه دستورالعمل هایی برای تحقیقات آتی، بدست آمده است. کلمات کلیدی: مدیریت ارتباط با کارکنان، مدیریت ارتباط با استعدادها، مدیریت ارتباط با کاندیدا، بازاریابی رابطه داخلی، مدیریت الکترونیک منابع انسانی


    سطح: متوسط
    تعداد صفحات فایل pdf انگلیسی: 12
    تعداد صفحات فایل doc فارسی: 27

    حجم فایل: 243 کیلوبایت


    قیمت: 18000 تومان  16200 تومان(10% تخفیف)


    توضیحات اضافی:




تعداد نظرات : 0

الزامی
الزامی
الزامی
مدیریت-بازرگانی
موضوعات