دانلود مقاله و خرید ترجمه:زیبایی یا عدم زیبایی: پرورش تولید کننده فرهنگ عمومی
بلافاصله پس از پرداخت دانلود کنید

کارابرن عزیز، مقالات سایت ( همگی جزو مقالات isi می باشند) بالاترین کیفیت ترجمه را دارند، ترجمه آنها کامل و دقیق می باشد (حتی محتوای جداول و شکل های نیز ترجمه شده اند) و از بهترین مجلات isi مانند IEEE، Sciencedirect، Springer، Emerald و ... انتخاب گردیده اند.

ورود اعضا
توجه توجه توجه !!!!
تمامی مقالات ترجمه شده ، انگلیسی و کتاب های این سایت با دقت تمام انتخاب شده اند. در انتخاب مقالات و کتاب ها پارامترهای جدید بودن، پر جستجو بودن، درخواست کاربران ، تعداد صفحات و ... لحاظ گردیده است. سعی بر این بوده بهترین مقالات در هر زمینه انتخاب و در اختیار شما کاربران عزیز قرار گیرد. ضمانت ما، کیفیت ماست.
نرم افزار winrar

از نرم افزار winrar برای باز کردن فایل های فشرده استفاده می شود. برای دانلود آن بر روی لینک زیر کلیک کنید
دانلود

پیشنهادات ویژه
پکیج ویژه مقالات محاسبات ابری
پکیج ویژه مقالات زنجیره تامین
پیوندهای کاربردی
پیوندهای مرتبط
مقالات ترجمه شده حسابداری و حسابرسی
  • زیبایی یا عدم زیبایی: پرورش تولید کننده فرهنگ عمومی

    سال انتشار:

    2017


    ترجمه فارسی عنوان مقاله:

    زیبایی یا عدم زیبایی: پرورش تولید کننده فرهنگ عمومی


    عنوان انگلیسی مقاله:

    Beauty or not beauty: Making up the producer of popular culture


    منبع:

    Sciencedirect - Elsevier - Management Accounting Volume 35, June 2017, Pages 35-46


    نویسنده:

    Claire Dambrin, Caroline Lambert


    چکیده انگلیسی:

    Popular culture and the institutions and rituals that make it possible have become overwhelmingly significant in modern life. In this paper, we draw upon governmentality studies to explore the making-up (du Gay et al., 1996) of brand managers in a leading international cosmetics firm. Through in-depth interviews and participant observation, we analyse the control mechanisms through which brand managers embody their product and are made consumer subjects inside their own organisation. Illustrating how these key intermediaries of popular culture become “simultaneously promoters of commodities and commodities they promote” (Bauman, 2007), we not only account for the control practices in use in a key organisation related to popular culture, but also investigate how certain control practices shape the very site of popular culture.
    Keywords: Governmentality | Beauty industry | Making up | Self | Unobtrusive controls


    چکیده فارسی:

    فرهنگ عمومی و نهادها و تشریفاتی که آن را امکانپذیر می کنند به صورت سرسختانه ای در زندگی نوین، قابل توجه شده اند. در این مقاله، ما جهت بررسی ساخت (دو گای و همکاران 1996) مدیران نشان تجاری در یک شرکت بین المللی پیشگام در وسایل آرایشی، مطالعات نظارتی را ترسیم می کنیم. ما ازطریق مصاحبه ها و مشاهدات حاصل از شرکت کننده ها، مکانیزم های کنترل را که مدیران نشان تجاری از طریق آنها محصول خود را تولید می کنند و موارد مربوط به مشتری را درداخل سازمان ویژه خود می سازند، تحلیل می کنیم. ما با نشان دادن اینکه چگونه این واسطه های کلیدی فرهنگ عمومی "تبلیغ کننده های همزمان محصولات می شوند و چگونه محصولات را تبلیغ می کنند" (بائومن 2007) نه تنها روشهای کنترل استفاده شده در یک ساختار کلیدی مربوط به فرهنگ عمومی گزارش می کنیم بلکه بررسی می کنیم که چگونه روشهای خاص کنترل، موقعیت فرهنگ عمومی را شکل می دهند.
    کلیدواژه ها: نظارتی بودن | صنعت زیبایی | ساخت | خود فرد | کنترل های غیر مزاحمتی


    سطح: متوسط
    تعداد صفحات فایل pdf انگلیسی: 12
    تعداد صفحات فایل doc فارسی: 44

    وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول: به صورت کامل ترجمه شده است

    وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول: به صورت کامل ترجمه شده است

    حجم فایل: 91 کیلوبایت


    قیمت: 40000 تومان  36000 تومان(10% تخفیف)


    توضیحات اضافی:




تعداد نظرات : 0

الزامی
الزامی
الزامی
حسابداری-و-حسابرسی
موضوعات
footer