دانلود مقاله و خرید ترجمه:
دانلود بهترین مقالات isi همراه با ترجمه فارسی

کارابرن عزیز، مقالات سایت ( همگی جزو مقالات isi می باشند) بالاترین کیفیت ترجمه را دارند، ترجمه آنها کامل و دقیق می باشد (حتی محتوای جداول و شکل های نیز ترجمه شده اند) و از بهترین مجلات isi مانند IEEE، Sciencedirect، Springer، Emerald و ... انتخاب گردیده اند.

ورود اعضا
توجه توجه توجه !!!!
تمامی مقالات ترجمه شده ، انگلیسی و کتاب های این سایت با دقت تمام انتخاب شده اند. در انتخاب مقالات و کتاب ها پارامترهای جدید بودن، پر جستجو بودن، درخواست کاربران ، تعداد صفحات و ... لحاظ گردیده است. سعی بر این بوده بهترین مقالات در هر زمینه انتخاب و در اختیار شما کاربران عزیز قرار گیرد. ضمانت ما، کیفیت ماست.
نرم افزار winrar

از نرم افزار winrar برای باز کردن فایل های فشرده استفاده می شود. برای دانلود آن بر روی لینک زیر کلیک کنید
دانلود

پیشنهادات ویژه
پکیج ویژه مقالات محاسبات ابری
پکیج ویژه مقالات زنجیره تامین
پیوندهای کاربردی
پیوندهای مرتبط
مقالات ترجمه شده مدیریت آموزشی
  • "مدرسه قدیمی" دربرابر "مدرسه جدید" : استفاده از کتابها و تبلت ها برای بهبود سواد اطلاعاتی و ارتقای یادگیری جمعی دربین دانشجویان رشته کسب و کار

    سال انتشار:

    2017


    ترجمه فارسی عنوان مقاله:

    "مدرسه قدیمی" دربرابر "مدرسه جدید" : استفاده از کتابها و تبلت ها برای بهبود سواد اطلاعاتی و ارتقای یادگیری جمعی دربین دانشجویان رشته کسب و کار


    عنوان انگلیسی مقاله:

    “Old school” meets “new school”: Using books and tablets to improve information literacy and promote integrative learning among business students


    منبع:

    Sciencedirect - Elsevier - The International Journal of Management Education 15 (2017) 449-455


    نویسنده:

    Colin Mang, Natalya Brown, Linda Piper


    چکیده انگلیسی:

    This article discusses the use of Common Book and Tablet programs in post-secondary business education. We highlight methods by which each program enhances information literacy and integrative learning. We demonstrate how these programs can enhance students communication and collaboration skills and enhance employability. We discuss classroom activities that both a Common Book and a Tablet can be used for as well as ways in which the programs offer mutual reinforcement to provide additional benefits during implementation. The article concludes with a discussion of obstacles to implementing either a Common Book or a Tablet program and methods to overcome those obstacles.
    Keywords: Common book | Common reading program | Information literacy | Integrative learning | iPad | Tablet


    چکیده فارسی:

    این مقاله روی استفاده از کتابهای مشترک و برنامه های تبلت در آموزش کسب و کار در پسا – دبیرستان بحث می کند. ما روی روشهایی تاکید می کنیم که توسط آنها هر برنامه، سواد اطلاعاتی و یادگیری جمعی را ارتقا می بخشد. ما نشان می دهیم که چگونه این برنامه ها می توانند مهارتهای ارتباطی و همکاری دانشجویان را ارتقا داده و استفاده پذیری را بالاتر ببرند. ما روی فعالیتهای کلاسی بحث می کنیم که هم یک کتاب مشترک و هم یک تبلت می توانند برای آن استفاده شوند و نیز به عنوان راههای استفاده شوند که در آن برنامه ها، تقویت دوطرفه را جهت فراهم کردن منافع بیشتر درطی اجرا ارائه می دهند. این مقاله با یک بحث روی موانع اجرای یک کتاب مشترک یا یک برنامه تبلت و روشهای غلبه بر این موانع نتیجه گیری می کند.
    کلیدواژه ها: کتاب مشترک | برنامه خواندن مشترک | سواد اطلاعاتی | یادگیری جمعی | آیپد | تبلت


    سطح: متوسط
    تعداد صفحات فایل pdf انگلیسی: 7
    تعداد صفحات فایل doc فارسی: 24

    وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول: به صورت کامل ترجمه شده است

    وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول: به صورت کامل ترجمه شده است

    حجم فایل: 49 کیلوبایت


    قیمت: 28000 تومان  25200 تومان(10% تخفیف)


    توضیحات اضافی:




تعداد نظرات : 0

الزامی
الزامی
الزامی
مدیریت-آموزشی
موضوعات
footer