دانلود مقاله و خرید ترجمه:سیر تکامل خدمات عمومی از تولید مشترک تا خلق مشترک و فراتر از آن مسیر ناتمام مدیریت عمومی نوین؟
دانلود بهترین مقالات isi همراه با ترجمه فارسی

کارابرن عزیز، مقالات سایت ( همگی جزو مقالات isi می باشند) بالاترین کیفیت ترجمه را دارند، ترجمه آنها کامل و دقیق می باشد (حتی محتوای جداول و شکل های نیز ترجمه شده اند) و از بهترین مجلات isi مانند IEEE، Sciencedirect، Springer، Emerald و ... انتخاب گردیده اند.

ورود اعضا
توجه توجه توجه !!!!
تمامی مقالات ترجمه شده ، انگلیسی و کتاب های این سایت با دقت تمام انتخاب شده اند. در انتخاب مقالات و کتاب ها پارامترهای جدید بودن، پر جستجو بودن، درخواست کاربران ، تعداد صفحات و ... لحاظ گردیده است. سعی بر این بوده بهترین مقالات در هر زمینه انتخاب و در اختیار شما کاربران عزیز قرار گیرد. ضمانت ما، کیفیت ماست.
نرم افزار winrar

از نرم افزار winrar برای باز کردن فایل های فشرده استفاده می شود. برای دانلود آن بر روی لینک زیر کلیک کنید
دانلود

پیشنهادات ویژه
پکیج ویژه مقالات محاسبات ابری
پکیج ویژه مقالات زنجیره تامین
پیوندهای کاربردی
پیوندهای مرتبط
مقالات ترجمه شده مدیریت بازرگانی
  • سیر تکامل خدمات عمومی از تولید مشترک تا خلق مشترک و فراتر از آن مسیر ناتمام مدیریت عمومی نوین؟

    سال انتشار:

    2014


    ترجمه فارسی عنوان مقاله:

    سیر تکامل خدمات عمومی از تولید مشترک تا خلق مشترک و فراتر از آن مسیر ناتمام مدیریت عمومی نوین؟


    عنوان انگلیسی مقاله:

    The evolution of public services from co-production to co-creation and beyond New Public Management’s unfinished trajectory?


    منبع:

    emerald- The International Journal of Leadership in Public Services Vol. 10 No. 2, 2014 pp. 91-107


    نویسنده:

    Petri Virtanen and Jari Stenvall


    چکیده انگلیسی:

    Purpose – Based on the concept of “intelligent public organisation” as a new theoretical trajectory for New Public Management (NPM) theory, this paper brings together the recent critical discussion on NPM as it relates to public services and service science while specifically pinpointing the nature of public sector intelligence, evaluation, as well as management and leadership of public services. The paper aims to discuss these issues.
    Design/methodology/approach – The paper highlights the ongoing discussion on service-dominant logic and reflects the major innovations in service research, innovation studies, organisational learning, development methods, and evaluation from the public services’ perspective.
    Findings – It is argued that contemporary public management theories and practices – and theories reflecting the role of public services – should make more use of that body of literature focusing on substantive service-dominant theories found in marketing and business studies. The paper concludes that the academic discourse on NPM and New Public Governance (NPG) has been rich in content, but to date rather biased from a public services perspective.
    Practical implications – It is argued that public services are arenas for interaction, co-operation, and co-creation, orchestrated by the networks of organisations providing these services. The essence of “service user” has also changed in recent decades. This development has practical implications for developing leadership practices in public services.
    Originality/value – Doctrines of NPM and NPG have been missing an appreciation of the comprehensive role played by public services and the role of evaluation of public services has also been largely ignored. In this light and in regards to public services in particular, the new wave of public policy evaluation paradigms could usefully be integrated with NPG.
    Keywords: Leadership | Evaluation | New Public Management | Public services | New Public Governance
    Paper type Conceptual paper


    چکیده فارسی:

    هدف – براساس مفهوم "سازمان عمومی هوشمند" به عنوان یک مسیر نظری جدید برای نظریه‌ی مدیریت عمومی نوین (NPM)، این مقاله بحث‌های اساسی اخیر در مورد NMP را گردآوری می‌کند زیرا این مبحث با خدمات عمومی و علم خدمات مرتبط بوده و بطور ویژه، ماهیت هوشمند بودن بخش عمومی، ارزیابی و همچنین مدیریت و رهبری خدمات عمومی را تعیین می‌کند. این مقاله در نظر دارد در مورد این مسائل بحث کند.
    طرح/روش‌شناختی/رویکرد – این مقاله، بحث‌های جاری در مورد منطق چیرگی خدمات را هایلایت کرده و نوآوری‌های اصلی در پژوهش خدمات، مطالعات نوآورانه، یادگیری سازمانی، روش‌های توسعه و ارزیابی از منظر خدمات عمومی را منعکس می‌کند.
    یافته‌ها – چنین استدلال می‌شود که نظریه‌ها و شیوه‌های مدیریت عمومی معاصر – و نظریه‌هایی که بیانگر نقش خدمات عمومی هستند – باید از بدنه‌ی نوشته‌هایی که در مطالعات بازاریابی و کسب‌وکار بر نظریه‌های چیرگی خدمات متمرکز می‌شوند بیشتر استفاده کنند. این مقاله نتیجه‌گیری می‌کند که گفتمان آکادمیک در مورد NPM و حاکمیت عمومی نوین (NPG) از نظر محتوا غنی بوده اما تا کنون از منظر خدمات عمومی نسبتا مغرضانه بوده است.
    مفاهیم کاربردی – چنین استدلال می‌شود که خدمات عمومی، عرصه‌ای برای تعامل، همکاری و خلق مشترک است و توسط شبکه‌هایی از سازمان‌هایی که این خدمات را ارائه می‌دهند هماهنگ می‌شود. ماهیت "کاربر خدمات" نیز در دهه های اخیر تغییر کرده است. این پیشرفت برای توسعه‌ی شیوه‌های رهبری در خدمات عمومی دارای مفاهیمی کاربردی است.
    اصالت/ارزش – تعالیم NPM و NPG بتدریج فهم نقش جامعی که خدمات عمومی ایفا می‌کند را از دست می‌دهند و نقش ارزیابی خدمات عومی نیز بشدت نادیده گرفته شده است. در این راستا و با توجه ویژه به خدمات عمومی، موج جدیدی از انواع ارزیابی‌های سیاست عمومی را می‌توان با NPG ادغام کرد.
    کلیدواژه‌ها – رهبری | ارزیابی | مدیریت عمومی نوین | خدمات عمومی | حاکمیت عمومی نوین
    نوع مقاله – مقاله‌ی مفهومی


    سطح: متوسط
    تعداد صفحات فایل pdf انگلیسی: 19
    تعداد صفحات فایل doc فارسی: 26

    وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول: به صورت کامل ترجمه شده است

    وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول: به صورت کامل ترجمه شده است

    حجم فایل: 420 کیلوبایت


    قیمت: 28000 تومان  25200 تومان(10% تخفیف)


    توضیحات اضافی:




تعداد نظرات : 0

الزامی
الزامی
الزامی
مدیریت-بازرگانی
موضوعات
footer