دانلود مقاله و خرید ترجمه:آيا ارزش‌هاي اخلاقي جهاني در صنعت روابط عمومي به وجود آمده‌اند؟ شواهدي از انجمن‌هاي حرفه‌ايي بين المللي و ملي روابط عمومي
دانلود بهترین مقالات isi همراه با ترجمه فارسی

کارابرن عزیز، مقالات سایت ( همگی جزو مقالات isi می باشند) بالاترین کیفیت ترجمه را دارند، ترجمه آنها کامل و دقیق می باشد (حتی محتوای جداول و شکل های نیز ترجمه شده اند) و از بهترین مجلات isi مانند IEEE، Sciencedirect، Springer، Emerald و ... انتخاب گردیده اند.

آگهی چاپ مقاله isi
ورود اعضا
توجه توجه توجه !!!!
نرم افزار winrar
پیشنهادات ویژه
پیوندهای کاربردی
پیوندهای مرتبط
مقالات ترجمه شده روابط بین الملل
  • آيا ارزش‌هاي اخلاقي جهاني در صنعت روابط عمومي به وجود آمده‌اند؟ شواهدي از انجمن‌هاي حرفه‌ايي بين المللي و ملي روابط عمومي

    سال انتشار:

    2014


    ترجمه فارسی عنوان مقاله:

    آيا ارزش‌هاي اخلاقي جهاني در صنعت روابط عمومي به وجود آمده‌اند؟ شواهدي از انجمن‌هاي حرفه‌ايي بين المللي و ملي روابط عمومي


    عنوان انگلیسی مقاله:

    Have Global Ethical Values Emerged in the Public Relations Industry? Evidence from National and International Professional Public Relations Associations


    منبع:

    springer


    چکیده انگلیسی:

    Globalization has the potential to create a network society where ‘‘there is a common cultural code of values that forms the glue of the network’’ (Castells, The rise of the network society: The information age: economy, society, and culture,2000). This article explores if common cultural codes of values are emerging in the public relations industry by examining the codes of ethics of 41 professional public relations associations across the world. The method for the analysis was Centering Resonance Analysis, a textual analysis methodology, that uses linguistics theory to assess main concepts, their influence, and their interrelationships (Canary and Jennings, J Bus Ethics 80: 263–278, 2008; Corman et al., Hum Commun Res 28: 157–206,2002). The research team found that six dominant themes emerged from the codes of ethics of professional communication associations: (1)professionalism, (2) advocacy, (3) moral standards, (4) clients’ interests, (5) expertise,and (6)relationships.The findings suggest that global values that will influence organizational relationships with publics are emerging in professional communication practice. Keywords: Public relations ethics Professional associations Codes of ethics


    چکیده فارسی:

    جهاني شدن پتانسيلي براي خلق يك جامعه شبكه‌ايي دارد جائيكه در آن آئين ارزش‌هاي فرهنگي مشتركي وجود داد كه اين شبكه را به هم متصل مي‌كند. (كاستلز، طلوع جامعه شبكه‌ايي، عصر اطلاعات: اقتصاد، جامعه، و فرهنگ، 2000 ) . اين مقاله با بررسي ضوابط اخلاقي 41 انجمن حرفه‌ايي روابط عمومي به دنبال كشف اين است كه آيا آئين‌هاي ارزش‌هاي فرهنگي مشترك در صنعت روابط عمومي به وجود مي‌آيند. شيوه تحليل، تحليل همنوايي مركزيت مي‌باشد، يك شيوه شناسي تحليل متني است كه از نظريه زبان شناسي براي ارزيابي مفاهيم اصلي، تاثير آنها و روابط متقابلشان استفاده مي‌كند. ( كاناري و جنينگ ، جي‌باس اخلاق، 80 : 278- 263 ؛ 2008 ) . كارمن و همكاران ، هوم كامون رس 28 : 206- 157، 2002 ). گروه پژوهش دريافتند كه شش موضوع برجسته از ضوابط اخلاقي انجمن‌هاي ارتباطات حرفه‌ايي به وجود آمده است: (1) حرفه‌ايي بودن، (2) وكالت، (3) معيارهاي اخلاق، (4) منافع موكلان ؛ (5) تخصص ( 6) روابط . اين يافته‌ها نشان مي‌دهند كه عمل ارتباط شغلي باعث مي‌شود ارزش‌هاي كلي موثر در روابط سازماني با مردم به وجود بيايند. کلمات کلیدی : اخلاق روابط عمومي، انجمن‌هاي حرفه‌اي، ضوابط اخلاقي


    سطح: متوسط
    تعداد صفحات فایل pdf انگلیسی: 13
    تعداد صفحات فایل doc فارسی: 24

    حجم فایل: 1279 کیلوبایت


    قیمت: 35000 تومان  31500 تومان(10% تخفیف)


    توضیحات اضافی: این مقاله دارای 7000 کلمه بدون مراجع می باشد. که اگر این عدد را تبدیل به صفحه استاندارد (هر 250 کلمه یک صفحه) نماییم. دارای 28 صفحه خواد بود که قیمت ترجمه آن در کمترین حالت 80000 تومان خواهد بود که در وب سایت ما با قیمت بسیار مناسب 35000 و کیفیت عالی قرار داده شده است




تعداد نظرات : 0

الزامی
الزامی
الزامی
روابط-بین-الملل
موضوعات