دانلود مقاله و خرید ترجمه:بازگشت اجتماعی و قصد مسافرت کردن
بلافاصله پس از پرداخت دانلود کنید

کارابرن عزیز، مقالات سایت ( همگی جزو مقالات isi می باشند) بالاترین کیفیت ترجمه را دارند، ترجمه آنها کامل و دقیق می باشد (حتی محتوای جداول و شکل های نیز ترجمه شده اند) و از بهترین مجلات isi مانند IEEE، Sciencedirect، Springer، Emerald و ... انتخاب گردیده اند.

ورود اعضا
توجه توجه توجه !!!!
نرم افزار winrar
پیشنهادات ویژه
پیوندهای کاربردی
پیوندهای مرتبط
مقالات ترجمه شده مدیریت توریسم
  • بازگشت اجتماعی و قصد مسافرت کردن

    سال انتشار:

    2018


    ترجمه فارسی عنوان مقاله:

    بازگشت اجتماعی و قصد مسافرت کردن


    عنوان انگلیسی مقاله:

    Social return and intent to travel


    منبع:

    Sciencedirect - Elsevier - Tourism Management 64 (2018) 119-128


    نویسنده:

    B. Bynum Boley, Evan J. Jordan, Carol Kline, Whitney Knollenberg


    چکیده انگلیسی:

    In recognition that not all travel experiences are evaluated equally, there is the opportunity for different travel experiences to generate varying levels of “Social Return.” “Social Return” is the amount of positive social feedback that ones social media posts of travel generate. This paper develops the Social Return Scale (SRS) and uses the scale to predict 758 U.S. travelers intentions to visit the country of Cuba. The CFA of the SRS revealed strong construct validity based upon factor loadings above 0.85, an average variance explained estimate of 86%, and a construct reliability coefficient of 0.91. The SRS also had a positive and significant relationship with intention to visit Cuba across six structural equation models that varied by time horizon (1 year, 5 year and 10 years) and the inclusion of Theory of Planned Behavior constructs. Results suggest that “Social Return” is a salient symbolic factor in the destination selection process.
    Keywords: Social media | Social return | Conspicuous consumption | Online photography | Cuba | Scale development | Theory of planned behavior | Destination selection


    چکیده فارسی:

    در تشخیص اینکه ههمه تجربیات مسافرتی به صورت یکسان ارزیابی نمی شوند، فرصتی برای تجربیات مختلف مسافرتی وجود دارد که سطوح مختلفی از "بازگشت اجتماعی" را تولید کنند. "بازگشت اجتماعی" مقدار بازخورد اجتماعی است که پست های یک شخص در رسانه های اجتماعی تولید می کند. این مقاله، مقیاس بازگشت اجتماعی (SRS) را تولید کرده و از این مقیاس برای پیش بینی قصد 758 مسافر آمریکایی برای بازدید از کشور کوبا استفاده می کند. تحلیل عاملی تاییدی این مقیاس، اعتبار سازه ای قدرتمندی را برمبنای بارگذاری های عاملی بالاتر از 85/0، تخمین میانگین واریانس استخراج شده 86/0 و یک ضریب اطیمنان سازه ای 91/0 آشکار کرد. این مقیاس همچنین رابطه ای مثبت و قابل توجه با قصد بازدید از کوبا دربین 6 مدل معادله ای ساختاری داشت که توسط کرانه زمان (1 سال، 5 سال و 10 سال) و شامل شدن نظریه سازه های رفتاری برنامه ریزی شده تغییر کردند. نتایج بیان می کند که "بازگشت اجتماعی" یک عامل نمادین برجسته در فرآیند انتخاب مقصد است.
    کلیدواژه ها: رسانه های اجتماعی | بازگشت اجتماعی | مصرف برجسته | عکس نگاری آنلاین | کوبا | تولید مقیاس | نظریه رفتار برنامه ریزی شده | انتخاب مقصد


    سطح: متوسط
    تعداد صفحات فایل pdf انگلیسی: 10
    تعداد صفحات فایل doc فارسی: 32

    وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول: به صورت کامل ترجمه شده است

    وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول: به صورت کامل ترجمه شده است

    حجم فایل: 85 کیلوبایت


    قیمت: 36000 تومان  32400 تومان(10% تخفیف)


    توضیحات اضافی:




تعداد نظرات : 0

الزامی
الزامی
الزامی
مدیریت-توریسم
موضوعات