دانلود مقاله و خرید ترجمه:بررسی رسانه های دیجیتال در روابط عمومی
بلافاصله پس از پرداخت دانلود کنید

کارابرن عزیز، مقالات سایت ( همگی جزو مقالات isi می باشند) بالاترین کیفیت ترجمه را دارند، ترجمه آنها کامل و دقیق می باشد (حتی محتوای جداول و شکل های نیز ترجمه شده اند) و از بهترین مجلات isi مانند IEEE، Sciencedirect، Springer، Emerald و ... انتخاب گردیده اند.

آگهی چاپ مقاله isi
ورود اعضا
توجه توجه توجه !!!!
نرم افزار winrar
پیشنهادات ویژه
پیوندهای کاربردی
پیوندهای مرتبط
مقالات ترجمه شده علوم کامپیوتر
  • بررسی رسانه های دیجیتال در روابط عمومی

    سال انتشار:

    2015


    ترجمه فارسی عنوان مقاله:

    بررسی رسانه های دیجیتال در روابط عمومی


    عنوان انگلیسی مقاله:

    Looking for digital in public relations


    منبع:

    sciencedirect - elsevier - Public Relations Review (2015)


    چکیده انگلیسی:

    The purpose of this study was to review the growth of the body of knowledge on the nexus between public relations and ICTs, and digital, social and mobile (DSM) media. We also sought to assess whether these “new” media had induced the body of knowledge to redefine the term public and whether these media had induced us to think differently with regard to the rules of engagement with these publics. Our review of over 35 years of articles in the Public Relations Review that discussed ICTs and DSM media revealed a lop-sided growth of the field. But the focus has almost exclusively been on using these media as “tools” for purposes of media relations with negligent study of DSM media stakeholders and publics. Issues of the Digital Divide and Privacy are absent, while amalgamation of public relations, advertising and journalism in DSM media is overlooked. Keywords: Public relations | Digital communication | Mobile media | Social media | Millennials | Systematic


    چکیده فارسی:

    هدف از این مطالعه بررسی رشد ساختار و بدنه ی دانش در رابطه بین روابط عمومی و فناوری اطلاعات و ارتباطات،رسانه های دیجیتال، اجتماعی و متحرک و همراه (DSM) است . ما همچنین به دنبال ارزیابی این هستیم که آیا این رسانه های "جدید" شامل ساختار دانش برای تعریف دوباره ی واژه ی عمومی است و اینکه آیا این رسانه ها منجر می شود که ما با توجه به قوانین تعامل با مردم ، به شکلی متفاوت تر فکر کنیم؟ بررسی ما روی بیش از 35 سال مقاله در نقد روابط عمومی که رسانه های فناوری اطلاعات و ارتباطات و DSM مورد بحث قرار داده اند، یک رشد نامتعادل را در این زمینه نشان داد. اما تمرکز تقریبا به طور انحصاری روی استفاده از این رسانه ها به عنوان "ابزار" برای اهداف روابط رسانه ای بدون توجه به سهامداران رسانه های DSM و عموم مردم بوده است. مسائل مربوط به شکاف دیجیتالی و حفظ حریم خصوصی وجود ندارد، در حالی که ادغام روابط عمومی، تبلیغات و روزنامه نگاری در رسانه های DSM نادیده گرفته می شود. کلمات کلیدی: روابط عمومی، ارتباطات رسانه های دیجیتال، رسانه های همراه، رسانه های اجتماعی، هزاره ، سازمان یافته (سیستماتیک)


    سطح: متوسط
    تعداد صفحات فایل pdf انگلیسی: 11
    تعداد صفحات فایل doc فارسی: 28

    حجم فایل: 303 کیلوبایت


    قیمت: 30000 تومان  27000 تومان(10% تخفیف)


    توضیحات اضافی:




تعداد نظرات : 0

الزامی
الزامی
الزامی
علوم-کامپیوتر
موضوعات