دانلود مقاله و خرید ترجمه:ارتباط بین تعهد در قبال نام تجاری و رفتار شهروندی نام تجاری مربوط به کارکنان خطوط هواپیمایی: نقش اعتماد
دانلود بهترین مقالات isi همراه با ترجمه فارسی

کارابرن عزیز، مقالات سایت ( همگی جزو مقالات isi می باشند) بالاترین کیفیت ترجمه را دارند، ترجمه آنها کامل و دقیق می باشد (حتی محتوای جداول و شکل های نیز ترجمه شده اند) و از بهترین مجلات isi مانند IEEE، Sciencedirect، Springer، Emerald و ... انتخاب گردیده اند.

آگهی چاپ مقاله isi
ورود اعضا
توجه توجه توجه !!!!
نرم افزار winrar
پیشنهادات ویژه
پیوندهای کاربردی
پیوندهای مرتبط
مقالات ترجمه شده مدیریت بازرگانی
  • ارتباط بین تعهد در قبال نام تجاری و رفتار شهروندی نام تجاری مربوط به کارکنان خطوط هواپیمایی: نقش اعتماد

    سال انتشار:

    2014


    ترجمه فارسی عنوان مقاله:

    ارتباط بین تعهد در قبال نام تجاری و رفتار شهروندی نام تجاری مربوط به کارکنان خطوط هواپیمایی: نقش اعتماد


    عنوان انگلیسی مقاله:

    Linking brand commitment and brand citizenship behaviors of airline employees:“The role of trust”


    منبع:

    sciencedirect- Journal of Air Transport Management xxx (2014) 1e8


    چکیده انگلیسی:

    Despite the growing interest in understanding employees brand related behaviors in the airline industry, the research in this area mainly focus on the effect of employee brand commitment and limit the empirical support as well. Although, brand commitment explains brand behaviors of employees, commitment in a relationship usually works through trust. Therefore, this study integrated brand trust and analyzed the relation between brand trust and brand commitment on brand citizenship behaviors of employees. Data were collected from 523 flight attendants of a corporate airline company. The findings reveal that brand trust has a significant effect on brand citizenship behaviors as well as it mediates the effect of brand commitment on these behaviors. The uniqueness of this study is the integration of brand trust for its effect on commitment and brand citizenship behaviors of employees as well providing empirical support for their relationship within the context of airline industry.


    چکیده فارسی:

    علیرغم رشد روز افزون علاقه به درک رفتارهای مربوط به نام تجاری کارکنان در صنایع هوایی، تحقیق در این زمینه بر تاثیر تعهد کارکنان به نام تجاری و محدود کردن حمایت تجربی تاکید دارد. اگرچه تعهد به نام تجاری، رفتارهای تجاری کارکنان را تبیین می کند، تعهد در یک ارتباط از طریق اعتماد موثر خواهد بود. بنابراین، این تحقیق به یکپارچه سازی اعتماد به نام تجاری پرداخته و به تجزیه و تحلیل رابطه بین اعتماد به نام تجاری و تعهد به نام تجاری بر رفتارهای شهروندی نام تجاری کارکنان می پردازد. داده ها از 523 حاضر در پرواز شرکت هواپیمایی جمع آوری شده است. یافته ها نشان می دهند که اعتماد به نام تجاری، تاثیر معنی داری بر رفتارهای شهروندی نام تجاری داشته همچنین تاثیر تعهد به نام تجاری را برروی این رفتارها وساطت می کند. یگانگی این تحقیق، ادغام اعتماد به نام تجاری برای تاثیر آن بر تعهد و رفتارهای شهروندی نام تجاری کارکنان و همچنین ارائه حمایت تجری برای رابطه آنها در زمینه صنایع خطوط هوایی می باشد.


    سطح: متوسط
    تعداد صفحات فایل pdf انگلیسی: 8
    تعداد صفحات فایل doc فارسی: 26

    حجم فایل: 407 کیلوبایت


    قیمت: 25000 تومان  22500 تومان(10% تخفیف)


    توضیحات اضافی: مقاله حاضر در ارتباط با مدیریت بازرگانی و مباحث مربوط به برند می باشد. تعداد صفحات مقاله 8 صفحه دو ستونه می باشد که 14 صفحه در اندازه استاندارد خواهد شد. از لحاظ سطح بندی می توان این مقاله در رده مقالات سطح متوسط قرار داد که دارای پیچیدگی خاصی نمی باشد و برای یادگیری و مطالعه در زمان کوتاه مناسب است.




تعداد نظرات : 0

الزامی
الزامی
الزامی
مدیریت-بازرگانی
موضوعات