دانلود مقاله و خرید ترجمه:کنترل قدرتمند سیستم تعلیق فعال الکترومغناطیسی: شبیه‌سازی‌ها و اندازه‌گیری‌ها
بلافاصله پس از پرداخت دانلود کنید

کارابرن عزیز، مقالات سایت ( همگی جزو مقالات isi می باشند) بالاترین کیفیت ترجمه را دارند، ترجمه آنها کامل و دقیق می باشد (حتی محتوای جداول و شکل های نیز ترجمه شده اند) و از بهترین مجلات isi مانند IEEE، Sciencedirect، Springer، Emerald و ... انتخاب گردیده اند.

ورود اعضا
توجه توجه توجه !!!!
نرم افزار winrar
پیشنهادات ویژه
پیوندهای کاربردی
پیوندهای مرتبط
مقالات ترجمه شده مهندسی مکاترونیک
  • کنترل قدرتمند سیستم تعلیق فعال الکترومغناطیسی: شبیه‌سازی‌ها و اندازه‌گیری‌ها

    سال انتشار:

    2013


    ترجمه فارسی عنوان مقاله:

    کنترل قدرتمند سیستم تعلیق فعال الکترومغناطیسی: شبیه‌سازی‌ها و اندازه‌گیری‌ها


    عنوان انگلیسی مقاله:

    Robust control of an electromagnetic active suspension system: Simulations and measurements


    منبع:

    Sciencedirect - Elsevier - Mechatronics 23 (2013) 204–212


    نویسنده:

    T.P.J. van der Sande, B.L.J. Gysen, I.J.M. Besselink, J.J.H. Paulides, E.A. Lomonova, H. Nijmeijer


    چکیده انگلیسی:

    This paper considers the control of a novel high bandwidth electromagnetic active suspension system for a quarter car model in both simulations and experiments. The nature of the control problem with multiple objectives that have to be optimized as well as the uncertain parameters of the plant call for an H1- controller. By changing weighting filters different controllers can be designed, emphasizing either comfort or handling. Using the high bandwidth of the actuator comfort can be improved by 40% over the passive BMW whilst keeping suspension travel within the same limits. Using a different controller, handling can be improved up to 30%, limited by RMS actuator force.
    Keywords: Active suspension | Robust control | Quarter car test setup | Comfort improvement


    چکیده فارسی:

    در این مقاله به کنترل یک سیستم تعلیق جدید فعال الکترومغناطیسی با پهنای باند زیاد برای یک مدل یک چهارم خودرو در شبیه سازی‌ها و آزمایشات می‌پردازیم. ماهیت مسئله کنترل با اهداف چندگانه‌ای که باید بهینه شوند و هم چنین پارامترهای مبهم دستگاه به یک کنترل گر نیاز دارد. با تغییر فیلترهای توزین، می‌توان کنترلگرهای متفاوتی را طراحی کرد که نقطه اتکایشان راحتی و یا کنترل فرمان است. می‌توان راحتی سیستم محرک پهن باند را در BMW منفعل تا 40% ارتقا داد، ضمن اینکه گردش سیستم تعلیق اش را در محدوده مجاز حفظ کرد. با بکارگیری یک کنترلگر متفاوت، کنترل فرمان، که نیروی سیستم محرک RMS آن را محدود می‌کند، تا 30% قابل ارتقاست.
    کلیدواژه‌ها: سیستم تعلیق فعال | کنترل قدرتمند | دستگاه آزمایش یک چهارم خودرو | بهبود راحتی


    سطح: متوسط
    تعداد صفحات فایل pdf انگلیسی: 9
    تعداد صفحات فایل doc فارسی: 31

    وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول: به صورت کامل ترجمه شده است

    وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول: به صورت کامل ترجمه شده است

    حجم فایل: 860 کیلوبایت


    قیمت: 25000 تومان  22500 تومان(10% تخفیف)


    توضیحات اضافی:




تعداد نظرات : 0

الزامی
الزامی
الزامی
مهندسی-مکاترونیک
موضوعات