دانلود مقاله و خرید ترجمه:آموزش اسناد چندرسانه ای به دانش آموزان LIS
دانلود بهترین مقالات isi همراه با ترجمه فارسی

کارابرن عزیز، مقالات سایت ( همگی جزو مقالات isi می باشند) بالاترین کیفیت ترجمه را دارند، ترجمه آنها کامل و دقیق می باشد (حتی محتوای جداول و شکل های نیز ترجمه شده اند) و از بهترین مجلات isi مانند IEEE، Sciencedirect، Springer، Emerald و ... انتخاب گردیده اند.

ورود اعضا
توجه توجه توجه !!!!
نرم افزار winrar
پیشنهادات ویژه
پیوندهای کاربردی
پیوندهای مرتبط
مقالات ترجمه شده آموزش الکترونیک
  • آموزش اسناد چندرسانه ای به دانش آموزان LIS

    سال انتشار:

    2014


    ترجمه فارسی عنوان مقاله:

    آموزش اسناد چندرسانه ای به دانش آموزان LIS


    عنوان انگلیسی مقاله:

    Teaching Multimedia Documents to LIS Students


    منبع:

    Sciencedirect - Elsevier - The Journal of Academic Librarianship 40 (2014) 152–162


    نویسنده:

    Cvetana Krstev, Aleksandra Trtovac


    چکیده انگلیسی:

    Multimedia documents (MMDs) are connected to education in two different ways: future professionals have to be educated to perform the complex task of multimedia creation, and multimedia is also successfully used in various phases of the educational process. This paper focuses on education for multimedia from the point of view of four of its different aspects: technology, design, purpose and content. The present status of education for multimedia is illustrated by an analysis of the academic scene in Serbia and neighboring countries, as well as through some other illustrative examples. The results of this analysis show that the content aspect of multimedia is covered mainly in the Library and Information Science (LIS) curricula. We present the place of the obligatory course Multimedia Document in the LIS curriculum at the Faculty of Philology, University of Belgrade. It is organized as a team project of a whole generation of students in the last year of their studies, where each generation has to tackle a different topic important from the perspective of preservation of cultural heritage and present it in a multimedia form. In this paper, we show how successful this approach has been, both from teachers and students point of view.
    Keywords: Multimedia documents | LIS curricula | Teaching | Learning | Motivation | Cultural heritage


    چکیده فارسی:

    اسناد چندرسانه ای (MMD) به دو طرق به آموزش ارتباط دارند: حرفه ای های آینده باید برای اجرای وظیفه پیچیده ایجاد چندرسانه ای آموزش ببینند و چندرسانه ای نیز با موفقیت در فازهای مختلف فرآیند آموزشی استفاده شده است. این مقاله بر روی آموزش برای چندرسانه ای از دیدگاه 4 جنبه مختلف تمرکز می کند: فناوری، طراحی، هدف و محتوا. جایگاه کنونی آموزش برای چندرسانه ای توسط تحلیل حوزه دانشگاهی در صربستان و کشورهای همسایه و همچنین از طریق چند مثال دیگری نشان داده می شود. نتایج تحلیل نشان می دهد که جنبه محتوای چندرسانه عمدتا در برنامه درسی علوم اطلاعات و کتابخانه (LIS) پوشش داده می شود. ما جایگاه دوره الزامی اسناد چندرسانه را در برنامه درسی LIS در دانشکده زبان شناسی تاریخی، دانشگاه بلگراد نشان می دهیم. این امر به عنوان یک پروژه تیمی کل نسل دانشجویان در آخرین سال مطالعات خود سازمان دهی شده است، که در آن هر نسل باید موضوعی مهم از منظر حفظ میراث فرهنگی را مد نظر قرار داده و آن را به صورت چندرسانه ای ارائه کند. در این مقاله ما نشان می دهیم که این رویکرد تا چه میزان موفق بوده است، هم از نظر معلم و هم از نظر دانشجویان.
    کلید واژه ها: اسناد چندرسانه ای | برنامه درسی LIS | تدریس | یادگیری | انگیزه | میراث فرهنگی


    سطح: متوسط
    تعداد صفحات فایل pdf انگلیسی: 11
    تعداد صفحات فایل doc فارسی: 38

    وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول: به صورت کامل ترجمه شده است

    وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول: به صورت کامل ترجمه شده است

    حجم فایل: 604 کیلوبایت


    قیمت: 34000 تومان  30600 تومان(10% تخفیف)


    توضیحات اضافی:




تعداد نظرات : 0

الزامی
الزامی
الزامی
آموزش-الکترونیک
موضوعات