دانلود مقاله و خرید ترجمه:آیا مردم فرهنگ های زمینه بالا و زمینه پایین، معانی متفاوتی را به خدمات گردشگری دارای قیمت های منتهی به 9 نسبت می دهند؟
بلافاصله پس از پرداخت دانلود کنید

کارابرن عزیز، مقالات سایت ( همگی جزو مقالات isi می باشند) بالاترین کیفیت ترجمه را دارند، ترجمه آنها کامل و دقیق می باشد (حتی محتوای جداول و شکل های نیز ترجمه شده اند) و از بهترین مجلات isi مانند IEEE، Sciencedirect، Springer، Emerald و ... انتخاب گردیده اند.

ورود اعضا
توجه توجه توجه !!!!
نرم افزار winrar
پیشنهادات ویژه
پیوندهای کاربردی
پیوندهای مرتبط
مقالات ترجمه شده مدیریت توریسم
  • آیا مردم فرهنگ های زمینه بالا و زمینه پایین، معانی متفاوتی را به خدمات گردشگری دارای قیمت های منتهی به 9 نسبت می دهند؟

    سال انتشار:

    2018


    ترجمه فارسی عنوان مقاله:

    آیا مردم فرهنگ های زمینه بالا و زمینه پایین، معانی متفاوتی را به خدمات گردشگری دارای قیمت های منتهی به 9 نسبت می دهند؟


    عنوان انگلیسی مقاله:

    Do subjects from high and low context cultures attribute different meanings to tourism services with 9-ending prices?


    منبع:

    Sciencedirect - Elsevier - Tourism Management 64 (2018) 110-118


    نویسنده:

    Ji Youn Jeong, John L. Crompton


    چکیده انگلیسی:

    Four symbolic meanings have been associated with 9-ending prices: Discount price, enhanced value, low quality, and misleading action. Scales were developed to measure each meaning and the relative strength of these meanings in influencing tourists purchases among samples from the U.S., Korea and China was investigated. The analyses found no differences in the likelihood of tourists selecting 9-ending rather than even-ending prices when purchasing a sandwich, a pizza or show tickets; in their relative importance across cultures; or in the influence on purchase decisions of different symbolic meanings associated with 9-endings. However, a 9-ending discount was perceived to be more effective when compared to even-ended price discounts in the context of a hotel room. Again, however, its effectiveness could not be explained by the different symbolic meanings associated with 9-ending prices.
    Keywords: 9-Ending prices | Symbolic meanings | High and low context cultures


    چکیده فارسی:

    چهار معنی نمادین با قیمت های منتهی به رقم 9 همراه بوده است: قیمت تخفیف، ارزش افزوده، کیفیت پایین و اقدام گمراه کننده. مقیاس هایی برای سنجش هر معنی تولید شد و قدرت نسبی این معانی در اثرگذاری بر خریدهای گردشگران دربین نمونه هایی از آمریکا، کره و چین بررسی شد. تحلیل ها هیچ تفاوتی در احتمال بیشتر بودن انتخاب قیمت های منتهی به رقم 9 توسط گردشگران نسبت به قیمت های منتهی به زوج نیافتند. با این حال، این برداشت شد که یک تخفیف 9 روزه در مقایسه با تخفیفات قیمت های منتهی به رقم زوج در زمینه اتاق هتل، موثرتر می باشد. با این حال دوباره تاکید می شود که سودمندی آن نمی تواند توسط معانی مختلف نمادین همراه شده با قیمت های منتهی به رقم 9 توضیح داده شود.
    کلیدواژه ها: قیمت های منتهی به 9 | معانی نمادین | فرهنگ های زمینه بالا و زمینه پایین


    سطح: متوسط
    تعداد صفحات فایل pdf انگلیسی: 9
    تعداد صفحات فایل doc فارسی: 30

    وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول: به صورت کامل ترجمه شده است

    وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول: به صورت کامل ترجمه شده است

    حجم فایل: 332 کیلوبایت


    قیمت: 36000 تومان  32400 تومان(10% تخفیف)


    توضیحات اضافی:




تعداد نظرات : 0

الزامی
الزامی
الزامی
مدیریت-توریسم
موضوعات