دانلود مقاله و خرید ترجمه:بررسي اثرات مديريت ارتباط با مشتري الکترونيکی  بر روی وفاداري مشتريان : بررسی موردی شرکت پارس مدیر
بلافاصله پس از پرداخت دانلود کنید

کارابرن عزیز، مقالات سایت ( همگی جزو مقالات isi می باشند) بالاترین کیفیت ترجمه را دارند، ترجمه آنها کامل و دقیق می باشد (حتی محتوای جداول و شکل های نیز ترجمه شده اند) و از بهترین مجلات isi مانند IEEE، Sciencedirect، Springer، Emerald و ... انتخاب گردیده اند.

آگهی چاپ مقاله isi
ورود اعضا
توجه توجه توجه !!!!
نرم افزار winrar
پیشنهادات ویژه
پیوندهای کاربردی
پیوندهای مرتبط
مقالات ترجمه شده مدیریت بازرگانی
  • بررسي اثرات مديريت ارتباط با مشتري الکترونيکی بر روی وفاداري مشتريان : بررسی موردی شرکت پارس مدیر

    سال انتشار:

    2012


    ترجمه فارسی عنوان مقاله:

    بررسي اثرات مديريت ارتباط با مشتري الکترونيکی بر روی وفاداري مشتريان : بررسی موردی شرکت پارس مدیر


    عنوان انگلیسی مقاله:

    Analyzing the Effects of e-CRM on customers Loyalty: A case study of Parsmodir Khazar Enterprise


    منبع:

    Advanced Research in Economic andManagement Sciences (AREMS) Vol.7.December 2012


    چکیده انگلیسی:

    The objective of this study is to appraise the impact of electronic customer relationship management in creating customer loyalty in Parsmodir Khazar Enterprise. This study is based on descriptive-measuring method. The sampling was conducted using 170 customers. The two researcher-made questionnaires were used to conduct this study are validated by scholars and by Cronbach's alpha. The calculated Crobach‟s Alpha in the study for e-CRM questionnaire is 0.709 and for customer loyalty questionnaire is 0.832. These values are acceptable and confirm reliability of the questionnaire. Using a correlation and regression method, the results of research show which factors are effective and which factors are not effective for enhancing e-CRM in Parsmodir Khazar Enterprise. Analysis of the results illustrated that e-CRM implementation has a statistically significant positive relationship with customer loyalty factors. The manager of this firm can use this result to implement the e-CRM optimally and can match it with Iranian culture to create more loyalty. Keywords: CRM, e-CRM, Loyalty, customer, Management


    چکیده فارسی:

    هدف از اين مطالعه ارزيابي تاثير مديريت ارتباط الکترونيک با مشتري در ايجاد وفاداري مشتريان در سايت پارس مديرمي باشد. اين مطالعه به روش توصيفي اندازه گيري انجام شده است. نمونه گيري با 170 مشتري انجام شد. براي انجام اين مطالعه از دو پرسشنامه محقق ایجاد شده توسط استفاده شد که توسط محققان و آلفاي کرونباخ مورد تاييد قرار گرفته است. محاسبات انجام شده با روش آلفا کرونباخ براي پرسشنامه e-CRM برابر 709/0و براي پرسشنامه, و برای پرسشنامه وفاداري مشتري 832/0 به تأييد رسيده است. نتايج تحقيقات با استفاده از دو روش همبستگي و رگرسيون نشان دهنده آن است که کدام عوامل در جهت ارتقاي e-CRM در موسسه خزر پارس مدير موثر و کدام يک بي تاثيرمي باشند. تجزيه و تحليل نتايج به دست آمده نشان دهنده آن است که پياده سازي e-CRM از لحاظ آماري رابطه مثبت معني داري با عوامل وفاداري مشتريان دارد. مدير اين شرکت ميتواند براي اجراي بهينهe-CRM از نتايج اين تحقيق استفاده نمايد ونيز مي تواند آن را با فرهنگ ايراني مطابقت داده و وفاداري بيشتر مشتريان رابه همراه داشته باشد. کلمات کلیدی: مديريت ارتباط با مشتري ، e-CRM(مديريت ارتباط با مشتري الکترونيکی)، وفاداري، مشتري، مديريت


    سطح: متوسط
    تعداد صفحات فایل pdf انگلیسی: 7
    تعداد صفحات فایل doc فارسی: 12

    حجم فایل: 75 کیلوبایت


    قیمت: 15000 تومان  13500 تومان(10% تخفیف)


    توضیحات اضافی:




تعداد نظرات : 0

الزامی
الزامی
الزامی
مدیریت-بازرگانی
موضوعات