دانلود مقاله و خرید ترجمه:رابطه بين شبيه سازي كسب و كار در دوره هاي نهايي مديريت و نمرات آزمون هاي استاندارد بنجامين بلك
دانلود بهترین مقالات isi همراه با ترجمه فارسی

کارابرن عزیز، مقالات سایت ( همگی جزو مقالات isi می باشند) بالاترین کیفیت ترجمه را دارند، ترجمه آنها کامل و دقیق می باشد (حتی محتوای جداول و شکل های نیز ترجمه شده اند) و از بهترین مجلات isi مانند IEEE، Sciencedirect، Springer، Emerald و ... انتخاب گردیده اند.

آگهی چاپ مقاله isi
ورود اعضا
توجه توجه توجه !!!!
نرم افزار winrar
پیشنهادات ویژه
پیوندهای کاربردی
پیوندهای مرتبط
مقالات ترجمه شده مدیریت بازرگانی
  • رابطه بين شبيه سازي كسب و كار در دوره هاي نهايي مديريت و نمرات آزمون هاي استاندارد بنجامين بلك

    سال انتشار:

    2015


    ترجمه فارسی عنوان مقاله:

    رابطه بين شبيه سازي كسب و كار در دوره هاي نهايي مديريت و نمرات آزمون هاي استاندارد بنجامين بلك


    عنوان انگلیسی مقاله:

    The relationship between business simulations in capstone management courses and standardized test scores


    منبع:

    sciencedirect - elsevier - The International Journal of Management Education 13 (2015) 84e94


    چکیده انگلیسی:

    Students now prefer and expect opportunities to be actively engaged in their own education. As more methods become available to engage students in experiential learning, examining the impacts of these methodologies becomes even more important. The authors sought to expand the literature by examining how various instructional methodologies may be associated with student learning in a business capstone course. This study examines the relationship between simulation and case instructional methodologies with a rarely-used outcome in the related literature, a standardized assessment of all disciplines related to the business field. Data were collected on demographics, academic performance, and instructional methodology for 1049 undergraduate students from 83 sections of the capstone strategy course from Fall 2006 to Summer 2013. The results show that the instructional methodology utilized in the course was related to scores on the standardized assessment, with the case methodology being associated with higher scores. Computer simulations were not associated with scores significantly different from sections with no experiential exercise. The implications of these findings are discussed, along with potential methods for educators using these methodologies and avenues for future research. Keywords: Business | Simulations | Experiential learning | Standardized assessments | Capstone | Pedagogy


    چکیده فارسی:

    امروزه دانشجويان انتظار فرصت هايي را دارند تا فعالانه در رشته ي تحصيلي خود به كار گرفته شوند و اولويت دانشجويان نيز تحصيلات خودشان است . همانطور كه روش هاي بسياري براي به كار گرفتن دانشجويان در يادگيري تجربي فراهم شده است ، بررسي تأثيرات اين روش ها از اهميت بيشتري برخورد مي شود . نويسندگان به دنبال توسعه ي ادبيات از طريق بررسي چگونگي ارتباط روش هاي آموزشي متفاوت با يادگيري دانشجويان در دوره ي نهايي كسب و كار هستند . اين مطالعه به بررسي رابطه ي بين شبيه سازي و روش هاي موردي آموزشي با نتايج آن در ادبيات مربوطه هستند كه به ندرت به كار مي روند ، ارزيابي استاندارد تمامي شاخه هاي مربوط به حوزه ي كسب وكار . داده ها در جمعيت شناختي ، عملكرد آكادميك و روش هاي آموزشي 1049 دانشجوي كارشناسي از 83 بخش دوره ي نهايي استراتژي از پاييز 2006 تا تابستان 2013 گردآوري شده است . نتايج نشان مي دهد كه روش هاي آموزشي به كار رفته در طول دوره با نمرات ارزيابي استاندارد در ارتباط هستند و روش هاي موردي نيز با امتيازات بالاتر همراه بودند . شبيه سازي كامپيوتري با نمرات متفاوت بخش هايي كه هيچ تجربه ي عملي نداشتند ، ارتباطي نداشت . مفاهيم اين يافته ها همراه با روش هاي بلاقوه ي اساتيد با استفاده از به كارگيري اين روش ها و راه ها در پژوهش هاي آتي مورد بررسي قرار گرفت . كليد واژگان : كسب و كار ، شبيه سازي ، يادگيري تجربي ، ارزيابي استاندارد ، دوره ي نهايي ، تعليم و تربيت .


    سطح: متوسط
    تعداد صفحات فایل pdf انگلیسی: 11
    تعداد صفحات فایل doc فارسی: 30

    حجم فایل: 765 کیلوبایت


    قیمت: 35000 تومان  31500 تومان(10% تخفیف)


    توضیحات اضافی:




تعداد نظرات : 0

الزامی
الزامی
الزامی
مدیریت-بازرگانی
موضوعات