دانلود مقاله و خرید ترجمه:چهارچوب مفهومی مدل بازرگانی اجرایی در حمل و نقل هوایی
بلافاصله پس از پرداخت دانلود کنید

کارابرن عزیز، مقالات سایت ( همگی جزو مقالات isi می باشند) بالاترین کیفیت ترجمه را دارند، ترجمه آنها کامل و دقیق می باشد (حتی محتوای جداول و شکل های نیز ترجمه شده اند) و از بهترین مجلات isi مانند IEEE، Sciencedirect، Springer، Emerald و ... انتخاب گردیده اند.

آگهی چاپ مقاله isi
ورود اعضا
توجه توجه توجه !!!!
نرم افزار winrar
پیشنهادات ویژه
پیوندهای کاربردی
پیوندهای مرتبط
مقالات ترجمه شده مدیریت بازرگانی
  • چهارچوب مفهومی مدل بازرگانی اجرایی در حمل و نقل هوایی

    سال انتشار:

    2015


    ترجمه فارسی عنوان مقاله:

    چهارچوب مفهومی مدل بازرگانی اجرایی در حمل و نقل هوایی


    عنوان انگلیسی مقاله:

    A conceptual business model framework applied to air transport


    منبع:

    sciencedirect - elsevier - Journal of Air Transport Management 44-45 (2015) 70e76


    چکیده انگلیسی:

    The adoption of business models in different sectors has been disseminated exponentially as a result of organizational strategies, allowing the identification and definition of paths to be followed, and enhancing capture and value creation for consumers and the enterprise. In the case of the air transport sector, specifically the airlines, the proposition of new business models can contribute to creating competitive advantage. This study develops a conceptual business model framework applied to air transport, which prioritizes key components identified in the literature for designing business models for airlines. With the exploration of different aspects of business models and the identification of the main models used by airlines, the results demonstrate the need for the adoption of new models in this sector. Keywords: Air transport | Business model | Innovation management


    چکیده فارسی:

    استفاده از مدل بازرگانی در بخش های مختلف نتیجه ی توزیع نمایی استراتژی های سازمانی است که امکان شناسایی و تعریف مسیر ها را فراهم کرده و ایجاد و کسب ارزش را برای مشتریان و مؤسسات افزایش می دهد. در مورد بخش حمل و نقل هوایی، به خصوص خطوط هوایی، طراحی مدل های جدید بازرگانی می تواند در ایجاد مزایای رقابتی مداخله داشته باشد. این مطالعه چهارچوب مفهومی مدل بازرگانی اجرایی در حمل و نقل هوایی را توسعه داده که اجزای کلیدی شناسایی شده در مطالعه را برای طراحی مدل بازرگانی برای خطوط هوایی اولویت بندی می کند. با بررسی ابعاد مختلف مدل بازرگانی و شناسایی مدل های اصلی مورد استفاده در خطوط هوایی، نتایج نیاز به استفاده از مدل های جدید در این بخش را نشان می دهند. کلید واژه ها: حمل و نقل هوایی، مدل بازرگانی، مدیریت نوآوری


    سطح: متوسط
    تعداد صفحات فایل pdf انگلیسی: 7
    تعداد صفحات فایل doc فارسی: 24

    حجم فایل: 426 کیلوبایت


    قیمت: 30000 تومان  27000 تومان(10% تخفیف)


    توضیحات اضافی:




تعداد نظرات : 0

الزامی
الزامی
الزامی
مدیریت-بازرگانی
موضوعات