دانلود مقاله کنفرانسی فارسی:مدلسازی فرایند کسب و کار با استانداردهایService Blueprint و BPMN  رویکردها و چالش ها
بلافاصله پس از پرداخت دانلود کنید

کارابرن عزیز، مقالات سایت ( همگی جزو مقالات isi می باشند) بالاترین کیفیت ترجمه را دارند، ترجمه آنها کامل و دقیق می باشد (حتی محتوای جداول و شکل های نیز ترجمه شده اند) و از بهترین مجلات isi مانند IEEE، Sciencedirect، Springer، Emerald و ... انتخاب گردیده اند.

ورود اعضا
توجه توجه توجه !!!!
نرم افزار winrar
پیشنهادات ویژه
پیوندهای کاربردی
پیوندهای مرتبط
مقالات کنفرانسی فارسی مهندسی نرم افزار
  • مدلسازی فرایند کسب و کار با استانداردهایService Blueprint و BPMN رویکردها و چالش ها

    سال انتشار:

    1395


    عنوان:

    مدلسازی فرایند کسب و کار با استانداردهایService Blueprint و BPMN رویکردها و چالش ها


    منبع:

    اولین کنفرانس بین المللی چشم انداز های نو در مهندسی برق و کامپیوتر


    نویسنده:

    فرهاد نرگسی ،علیرضا نیک روان شلمانی


    چکیده فارسی:

    مدیریت فرایند کسب و کار (BPM)امروزه به یکی از مهم ترین دغدغه های سازمان تبدیل شده است .مدیریت فرایند کسب و کار با هدف مدلسازی، تجزیه و تحلیل ارزیابی و کنترل فرایندهای کسب و کار به کار می رود. مدلسازی فرایندهای کسب و کار راهکاری برای به تصویر در اوردن توالی فعالیت های کسب و کار و اطلاعات مرتبط با ان می باشد.مدل کردن فرایندهای کسب و کار یکی از ابتدایی ترین گام های حرکت به سمت بهینه سازی انهاست از جمله روش های مدل سازی اینگونه فرایندها،زبان نشانه گذاری مدل سازی فرایندهای کسب و کار (BPMN)می باشد.این استاندارد مجموعه ای از اشکال گرافیکی بوده که مبتنی بر نمودار گردشی توسعه یافته اند.ویژگی اصلیBPMN قابلیت تبدیل ان به زبان هایی است که قابل درک توسط سیستم های نرم افزاری می باشد.تکنیک سرویس بلوپرینت Blueprint Service نیز یکی دیگر از روش های مدلسازی فرایند کسب و کار بوده که با هدف ایجاد نواوری در خدمات بهبود کیفیت،طراحی تجربه مشتری و تغییر راهبردی با محوریت مشتری ارائه شده است .این روش به عنوان رویکردی مفید برای پرداختن به بسیاری از چالش ها در بخش طراحی و نواوری در خدمات به طور قابل توجه تکامل یافته است و به طور خاص برای طراحی تجربه مشتری کارایی دارد.با توجه به تفاوت ها و شباهت های قابل تامل میان این دو روش در این مقاله به بررسی و ارزیابی المان ها و نقاط ضعف و قوت هریک خواهیم پرداخت
    کلمات کلیدی:مدیریت فرایندهای کسب و کار(BPM) ،سرویس بلوپرینت Service Blueprint،زبان نشانه گذاری مدل سازی فرایندهای کسب و کار (BPMN)،مدلسازی فرایندهای کسب و کار


    سطح: متوسط
    تعداد صفحات فایل pdf : 9
    حجم فایل: 305 کیلوبایت

    قیمت: 2500 تومان


    توضیحات اضافی:




تعداد نظرات : 0

الزامی
الزامی
الزامی
مهندسی-نرم-افزار
موضوعات