دانلود و نمایش مقالات مرتبط با رسانه های اجتماعی::صفحه 1
تخفیف فطر

20% تخفیف مقالات ترجمه شده به مناسبت عید فطر، از تیر تا 12 تیر96

ورود اعضا
توجه توجه توجه !!!!
نرم افزار winrar
پیشنهادات ویژه
پیوندهای کاربردی
پیوندهای مرتبط
نتیجه جستجو - رسانه های اجتماعی
تعداد مقالات یافته شده: 39
ردیف عنوان نوع
1 The performance implications of leveraging internal innovation through social media networks: An empirical verification of the smart fashion industry
پیامدهای عملکرد اعمال نفوذ نوآوری داخلی از طریق شبکه های رسانه های اجتماعی: یک اثبات تجربی از صنعت مد های هوشمند-2017
مقاله انگلیسی
2 Uses and gratifications of social networking sites for bridging and bonding social capital: A comparison of Facebook, Twitter, Instagram, and Snapchat
استفاده و قدردانی از سایت های شبکه های اجتماعی برای پل ارتباطی و سرمایه گذاری اجتماعی: مقایسه فیس بوک، توییتر، اینستاگرام و اسنپ چت-2017
مقاله انگلیسی
3 وانمود نکنید که دوست من بودید ! هنگامیکه یک سبک ارتباطی غیر رسمی برند در رسانه های اجتماعی نتیجه معکوس می دهد
سال انتشار: 2017 - تعداد صفحات فایل pdf انگلیسی: 13 - تعداد صفحات فایل doc فارسی: 42
مقاله ترجمه شده
4 CSF: Crowdsourcing semantic fusion for heterogeneous media big data in the internet of things
CSF: فیوژن معنایی انبوه سپاری برای داده های بزرگ رسانه های ناهمگن در اینترنت اشیا-2017
مقاله انگلیسی
5 Does negative campaign advertising stimulate uncivil communication on social media? Measuring audience response using big data
آیا تبلیغات مبارزه منفی ارتباط بی ادبانه در رسانه های اجتماعی را تحریک می کند؟ اندازه گیری پاسخ مخاطبان با استفاده از داده های بزرگ-2017
مقاله انگلیسی
6 Leading in the digital age: A study of how social media are transforming the work of communication professionals
رهبری در عصر دیجیتال: مطالعه چگونگی تبدیل رسانه های اجتماعی کار ارتباطات حرفه ای -2016
مقاله انگلیسی
7 یک دیدگاه چند- تحلیلی برای پیش بینی میزان استفاده از فیسبوک در آموزش عالی
سال انتشار: 2016 - تعداد صفحات فایل pdf انگلیسی: 14 - تعداد صفحات فایل doc فارسی: 46
مقاله ترجمه شده
8 Responding to negative online reviews: The effects of hotel responses on customer inferences of trust and concern
در پاسخ به بررسی منفی آنلاین: اثرات پاسخ هتل در استنباط مشتری از اعتماد و نگرانی-2016
مقاله انگلیسی
9 The social strategy cone: Towards a framework for evaluating social media strategies
مخروط های اجتماعی استراتژی: به سوی یک چارچوبی برای ارزیابی استراتژی های رسانه های اجتماعی-2016
مقاله انگلیسی
10 A multi-analytical approach to predict the Facebook usage in higher education
رویکرد چند تحلیلی برای پیش بینی استفاده از فیس بوک در آموزش عالی-2016
مقاله انگلیسی
موضوعات