دانلود و نمایش مقالات مرتبط با قصد خرید::صفحه 1
دانلود بهترین مقالات isi همراه با ترجمه فارسی

کارابرن عزیز، مقالات سایت ( همگی جزو مقالات isi می باشند) بالاترین کیفیت ترجمه را دارند، ترجمه آنها کامل و دقیق می باشد (حتی محتوای جداول و شکل های نیز ترجمه شده اند) و از بهترین مجلات isi مانند IEEE، Sciencedirect، Springer، Emerald و ... انتخاب گردیده اند.

ورود اعضا
توجه توجه توجه !!!!
تمامی مقالات ترجمه شده ، انگلیسی و کتاب های این سایت با دقت تمام انتخاب شده اند. در انتخاب مقالات و کتاب ها پارامترهای جدید بودن، پر جستجو بودن، درخواست کاربران ، تعداد صفحات و ... لحاظ گردیده است. سعی بر این بوده بهترین مقالات در هر زمینه انتخاب و در اختیار شما کاربران عزیز قرار گیرد. ضمانت ما، کیفیت ماست.
نرم افزار winrar

از نرم افزار winrar برای باز کردن فایل های فشرده استفاده می شود. برای دانلود آن بر روی لینک زیر کلیک کنید
دانلود

پیشنهادات ویژه
پکیج ویژه مقالات محاسبات ابری
پکیج ویژه مقالات زنجیره تامین
پیوندهای کاربردی
پیوندهای مرتبط
نتیجه جستجو - قصد خرید

تعداد مقالات یافته شده: 8
ردیف عنوان نوع
1 عوامل اثرگذار بر رفتار خرید آنلاین: نقش واسطه ای قصد خرید
سال انتشار: 2016 - تعداد صفحات فایل pdf انگلیسی: 10 - تعداد صفحات فایل doc فارسی: 22
مقاله ترجمه شده
2 تاثیر بازاریابی رسانه اجتماعی بر قصد خرید و وفاداری برند میان نسل وای (Y)
سال انتشار: 2014 - تعداد صفحات فایل pdf انگلیسی: 9 - تعداد صفحات فایل doc فارسی: 16
مقاله ترجمه شده
3 بررسی تاثیر کیفیت برداشتی و ارزش شرکت های اجتماعی بر رضایت مشتری و قصد خرید مجدد
سال انتشار: 2013 - تعداد صفحات فایل pdf انگلیسی: 14 - تعداد صفحات فایل doc فارسی: 22
مقاله ترجمه شده
4 تجربه آنلاین مشتری در خرده فروشی الکترونیکی : مدل تجربی از سوابق و نتایج آن
سال انتشار: 2012 - تعداد صفحات فایل pdf انگلیسی: 15 - تعداد صفحات فایل doc فارسی: 47
مقاله ترجمه شده
5 عوامل موثر بر ارزش خرید اینترنتی و قصد خرید مجدد مشتری
سال انتشار: 2012 - تعداد صفحات فایل pdf انگلیسی: 14 - تعداد صفحات فایل doc فارسی: 51
مقاله ترجمه شده
6 بررسي روابط ميان ابعاد ارزش ويژه برند، ترجيج برند و قصد خريد مشتريان(مطالعه موردي صنعت لوازم صوتي و تصويري) مقاله کنفرانسی فارسی
7 بررسی تاثیر تصویر قیمت محصولات بر مشتریان مقاله کنفرانسی فارسی
8 ارائه مدلی برای روابط ابعاد شخصیت برند و ویژگی های برند مقاله کنفرانسی فارسی
موضوعات
footer