دانلود و نمایش مقالات مرتبط با Customer service::صفحه 1
بلافاصله پس از پرداخت دانلود کنید

کارابرن عزیز، مقالات سایت ( همگی جزو مقالات isi می باشند) بالاترین کیفیت ترجمه را دارند، ترجمه آنها کامل و دقیق می باشد (حتی محتوای جداول و شکل های نیز ترجمه شده اند) و از بهترین مجلات isi مانند IEEE، Sciencedirect، Springer، Emerald و ... انتخاب گردیده اند.

ورود اعضا
توجه توجه توجه !!!!
تمامی مقالات ترجمه شده ، انگلیسی و کتاب های این سایت با دقت تمام انتخاب شده اند. در انتخاب مقالات و کتاب ها پارامترهای جدید بودن، پر جستجو بودن، درخواست کاربران ، تعداد صفحات و ... لحاظ گردیده است. سعی بر این بوده بهترین مقالات در هر زمینه انتخاب و در اختیار شما کاربران عزیز قرار گیرد. ضمانت ما، کیفیت ماست.
نرم افزار winrar

از نرم افزار winrar برای باز کردن فایل های فشرده استفاده می شود. برای دانلود آن بر روی لینک زیر کلیک کنید
دانلود

پیشنهادات ویژه
پکیج ویژه مقالات محاسبات ابری
پکیج ویژه مقالات زنجیره تامین
پیوندهای کاربردی
پیوندهای مرتبط
نتیجه جستجو - Customer service

تعداد مقالات یافته شده: 11
ردیف عنوان نوع
1 An integrated fuzzy approach for prioritizing supply chain complexity drivers of an Indian mining equipment manufacturer
یک رویکرد فازی یکپارچه برای اولویت دادن به رانندگان پیچیدگی زنجیره تامین یک تولید کننده تجهیزات معدن هند-2017
مقاله انگلیسی
2 The effects of integrating management judgement into OUT levels: In or out of context?
اثرات یکپارچه سازی مدیریت قضاوت به سطوح OUT: در یا خارج از زمینه؟-2016
مقاله انگلیسی
3 توجه به خدمات به صورت جدی: مسیرهای جدید در تئوری مدیریت خدمات و پژوهش
سال انتشار: 2016 - تعداد صفحات فایل pdf انگلیسی: 3 - تعداد صفحات فایل doc فارسی: 9
مقاله ترجمه شده
4 A model that connects information technology and hotel performance
مدلی برای اتصال فن آوری اطلاعات و کارایی هتل-2016
مقاله انگلیسی
5 Taking services seriously: New directions in services management theory and research
گرفتن خدمات به طور جدی: جهت های نوین در تئوری مدیریت خدمات و پژوهش-2016
مقاله انگلیسی
6 افزايش عملکرد عاطفى و خدمات به مشتريان از طريق شيوه هاى منابع انسانى:يک ديدگاه سيستمى
سال انتشار: 2016 - تعداد صفحات فایل pdf انگلیسی: 11 - تعداد صفحات فایل doc فارسی: 28
مقاله ترجمه شده
7 مدلی که بین فناوری اطلاعات و عملکرد هتل، ارتباط برقرار می کند
سال انتشار: 2016 - تعداد صفحات فایل pdf انگلیسی: 8 - تعداد صفحات فایل doc فارسی: 23
مقاله ترجمه شده
8 Knowledge management capabilities and firm performance: A test of universalistic, contingency and complementarity perspectives
قابلیت های مدیریت دانش و عملکرد شرکت: آزمون جهانشمول، دیدگاه های احتمالی و مکمل-2015
مقاله انگلیسی
9 مدیریت ارتباط با مشتری در صنعت بیمه
سال انتشار: 2014 - تعداد صفحات فایل pdf انگلیسی: 8 - تعداد صفحات فایل doc فارسی: 14
مقاله ترجمه شده
10 رهبری انتقالی در کارگروه خدمات مصرف کننده: مدل های رقابتی رضایت شغلی، تعهد تغییر و تضاد مشارکتی
سال انتشار: 2014 - تعداد صفحات فایل pdf انگلیسی: 18 - تعداد صفحات فایل doc فارسی: 27
مقاله ترجمه شده
موضوعات
footer